Dagen är kommen
Jag och nilsson4 här på gorg har slitit som djur det senaste för att få allt inkopplat!
Vi har varit så fokuserade så jag har knappt knäppt en enda bild...
Jag hade ju redan byggt färdigt en hållare för mitt lilla diskantsteg, men vart inte nöjd och hade ingenstans att fästa säkringshållarna. Så efter lite funderingar och mått så snickrade jag ihop en hylla som ligger över batteribanken så att man kunde fästa allt ordentligt!
Såhär vart det iallfall, jag blev riktigt nöjd med resultatet.
Såhär löste jag det även med kopparskenorna så man slipper att stacka en massa kablar på varandra.
Här är skenan där alla plus matningar hamnar.
Och här är för jorden.
Sen när detta var på plats så började vi att koppla och sätta alla stegen på plats! Så jävla störande att all min sleeve tog slut... Men detta får komma i senare skede, då fokus just nu är att få allt att spela
Det enda jag har pillat med processorn är så att middarna spelar, och helvete vad det pangar på
Låter dock inget vidare bra då det inte finns något som möter upp dem högre frekvenserna! Så nu ska dspn tweakas och sen spelar allt.
Mycket som händer till helgen nu! Planerna är att bilen ska till Low Spring i Stenungsund, och sen får man se om man rullar vidare till något annat senare på kvällen!
Några som följer som ska till Low Spring?
Hoppas ni gillar vad ni ser! Ni är lite dåliga på att kommentera tycker jag, haha
Peace!