2600
Sök

Håller era Cossies?

29 Inlägg
21 november 2006
Trådstartare
Hej! här är en fråga till alla Sierra Cosworth ägare där ute, som rubriken lyder. Det är nämnligen såhär att jag är mycket sugen på att inhandla en sådan här best. men vill inte ligga under den och meka hela sommarn utan köra den. tänkte hitta en RWD med 330kit för runt 70 lax. så frågan är, håller dem? mvh Tomas

33 Inlägg
24 november 2006
Vad jag har hört så ska dom vara ganska tåliga från början och sen är det ju oftast entusiaster som köper sådana bilar och brukar ta väl hand om dom oxå...

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 november 2006
enligt vad jag har hört så brukar dom hålla ganska bra.. men de är oxå ganska mkt underhåll med dom..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

873 Inlägg
24 november 2006
Visst håller en Cosworth. Det är ju bra kvalité på grejerna.

Men det ÄR som sagt rätt gammla bilar, och gammla bilar behöver underhåll hur bra de än skötts om.
Samt att det som med alla andra gamla bilar finns risken att man får en som ingen vårdat om utan bara kört slut.

Jag hade inte köpt en Cosworth om jag bara ville vrida om nyckeln och inte var beredd att ta hand om den.

Don't get mad, get even.

2 652 Inlägg
24 november 2006
jag skulle leta efter en helt orginal cossie . utan 330 kit . o sen monterat de om du vill de

Sök