Tack till alla som följt mig under året!Tog lite mer än 1 år att få bilen besiktigad å klar! så hädanefter kommer det komma upp bilder på smårenoveringar samt bilträffar å sånt :) fortsätter att lägga upp bilder här I projekt... Visa mer
Nu har ja börjat komma igång igen efter flytt, nyår allt sånt starta bilen härom dagen, dock måste ja byta koppling samt huvudcylinder har också hittat en verkstad som ska hjälpa mig å fixa besiktnings 2:Erna å sen får ja se om de blir nya 2er :p blir även en garage lack på bilen snart! Militär grön! Ja å frugan ska prova oss på att rolla tills en polare ska lacks bilen åt mig ordentligt i sommar sen
Satt å pilla lite på en gammal stromberg förgasare förut går ej ladda upp bilder via iPad skiten så bilder kommer nån annan gång när ja fått tag i en dator.
går fruktansvärt segt me amazonen nu men idag så fick den komma ut I solen en sväng å ja upptäckte nya grejer som måste fixas haha men men så ere ibland
blir å beställa lite nya delar när pengar kommer in på kortet
SÅ jävla fräck! Och patinan är ju helt perfekt på den, men är dock lite emot vita breddade fälgar original skulle passa den mkt bättre (Ingen kritik utan bara förslag)