2169
Sök

Ringde på en merca 500 sec koenig =/

FreddeK
22 november 2006
Gör ett försök! har den stått ute såpass länge så krävs det lite jobb etc på den innan du kan få igång den!

Hoppas det går med 80 loppor=))

Lycka till!

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Gör ett försök! har den stått ute såpass länge så krävs det lite jobb etc på den innan du kan få igång den!

Hoppas det går med 80 loppor=))

Lycka till!

Joo ja vet tongue

tack smile

Johan Lindgren

FreddeK
22 november 2006
men annrs kan jagtipsa om denna...kanske inte lika rå men nog så fläskig ändå! tror du kan pruta några tusen på denna men den har legat ute för 70lök förut så han verkar lite desperat att bli av med den!

http://www.blocket.se/vi/9640240.htm?ca=12_s

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Freddeponken skrev:
men annrs kan jagtipsa om denna...kanske inte lika rå men nog så fläskig ändå! tror du kan pruta några tusen på denna men den har legat ute för 70lök förut så han verkar lite desperat att bli av med den!

http://www.blocket.se/vi/9640240.htm?ca=12_s

njae den där tycker ja inte va så jätte snygg tongue

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Jag vill ha nått mer extremt smile Blir nog o börja styla venton istället fast farsan skulle ringa han snart han kommer vid 16.00 så blir besked då tongue

Johan Lindgren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Lindgren_ skrev:
Jag vill ha nått mer extremt smile Blir nog o börja styla venton istället fast farsan skulle ringa han snart han kommer vid 16.00 så blir besked då tongue

Haha nått mer extremt?! duger inte en 500hästars merca alltså ?wink nej men jag tyckte de där med 80k i väskan lät bra.. när man väl slänger upp pengarna cash på bordet får man ett visst ha begär efterdom pengarna smile  så värt att testa iaf man kan ju inte få mer än ett nej.

Bmw osv..

FreddeK
22 november 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:

Haha nått mer extremt?! duger inte en 500hästars merca alltså ?wink nej men jag tyckte de där med 80k i väskan lät bra.. när man väl slänger upp pengarna cash på bordet får man ett visst ha begär efterdom pengarna smile  så värt att testa iaf man kan ju inte få mer än ett nej.

Han mena den jag länkade=)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
http://www.garaget.org/?car=7374 men det var en sån här alltså? fan turbo o grejer  ^^

Fast den där kanske är konventerad i efterhan? fast jag tycker det ser ganska org ut ^^
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (22 november 2006)

Bmw osv..

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
http://www.garaget.org/?car=7374 men det var en sån här alltså? fan turbo o grejer  ^^

Fast den där kanske är konventerad i efterhan? fast jag tycker det ser ganska org ut ^^

Nae det är inte en sån tongue dne där är från 89 den ja snackar om är från 83 tongue

Johan Lindgren

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
22 november 2006
lycka till smile
är de bara jag som funderar på om de inte heter svåger?

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Lindgren_ skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Nae det är inte en sån tongue dne där är från 89 den ja snackar om är från 83 tongue

Jag tror ja sett en sån me nån gång.. en vit. jag som e dum blandade ihopp sec me ce karossen riktigt dåligt utav mig wink

BTW... du hade regnummret va? vad står det på VV att efekten ligger på ?
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (22 november 2006)

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Eliza skrev:
lycka till smile
är de bara jag som funderar på om de inte heter svåger?

Det heter svåger.

Bmw osv..

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Sry för stavningen tongue hehe står 170 kw , han sa till mig att det är 500 hk i den för den är trimmad tongue

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Pappa fick bara ner den till 125 000 så blir inget köp sad Men den kommer alltid va min drömmbil iaf smile

Johan Lindgren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Lindgren_ skrev:
Sry för stavningen tongue hehe står 170 kw , han sa till mig att det är 500 hk i den för den är trimmad tongue

hmm 170 bara? då kan de väl mkt väl vara en 560sec i grund o botten ? yikes

Bmw osv..

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:

Ja det är de tror jag smile som koenig har tagit hand om och byggt om karossen och trimmat om ja har fattat helt rätt smile

Johan Lindgren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Lindgren_ skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:

Ja det är de tror jag smile som koenig har tagit hand om och byggt om karossen och trimmat om ja har fattat helt rätt smile

Då är den fan för dyr iaf! tongue inte fan får man mer pengar för man trimmar o stylar en bil... speicellt inte efter 22år men men finns många andra fina mercor på blocket smile

Bmw osv..

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Då är den fan för dyr iaf! tongue inte fan får man mer pengar för man trimmar o stylar en bil... speicellt inte efter 22år men men finns många andra fina mercor på blocket smile

men allså det gjordes 50 st sånna och nypris va 1,5 milijoner på dom och det är 300 000 i samlar värde ungefär idag på dom smile

Johan Lindgren

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 november 2006
Lindgren_ skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:

men allså det gjordes 50 st sånna och nypris va 1,5 milijoner på dom och det är 300 000 i samlar värde ungefär idag på dom smile

Men frågan är om det är så sant när det står i papprerna att det är en vanlig 560sec med 170kw? men ja vene kan ju va sant... men låter lite tviel aktigt.

Bmw osv..

2 644 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
Lindgren_ skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Men frågan är om det är så sant när det står i papprerna att det är en vanlig 560sec med 170kw? men ja vene kan ju va sant... men låter lite tviel aktigt.

Men va ska dom annars "regga" den som ?

Johan Lindgren

Sök