4212
Sök

Bilar sökes till film inspelning i sommar.

6 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
Hejsan, sommaren är påväg och söker förare som har lite "Balls" och en tuff bil.

Du ska helst vara bosatt i Stockholm, och "HELST" ha en Porsche!

PM om det är av intresse.

Mvh Highway Crew

KHRacing
13 mars 2014
med tanke på texten så är detta en olaglig filminspelining.. o således får du inte fråga efter folk till detta på denna sidan...

6 Inlägg
13 mars 2014
Trådstartare
KHRacing skrev:
med tanke på texten så är detta en olaglig filminspelining.. o således får du inte fråga efter folk till detta på denna sidan...

Kristian hur vet du att det är en olaglig inspelning???

KHRacing
13 mars 2014
manston skrev:
KHRacing skrev:

Kristian hur vet du att det är en olaglig inspelning???

Jag gick enbart på texten i första meningen .. :-)  Inget filmbolag brukar ägarna av deras egna bilar till "häftig" körning då de inte lär kunna ordna försäkrning för detta - eller hur ?

Men man kan ju ha fel... & sen sa jag aldrig att det var olagligt.. utan - "med tanke på texten"

Saabifierad
2 031 Inlägg
13 mars 2014
Tanken kanske är att få Highway-filmerna lite mer mainstream och lagliga denna gång wink

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

KHRacing
13 mars 2014
Slash skrev:
Tanken kanske är att få Highway-filmerna lite mer mainstream och lagliga denna gång wink

Det hade varit trvligt, filmerna annars håller ju sjysst kvalitet okså dock

Sök