Blev sjukt nöjd med fälgarna! Resultatet blev grymt och fått sjukt mycket beröm!
Fick oxå hem däcken så dom stod på bron när jag kom hem så låtsaspappa åkte till Däckia där han jobbade en gång i tiden och sprängde på dom! Bak fälgarna 10" bred med 215/40 r17 Fram fälgarna 8.5" bred med 195/40 r17
Med däcken på och resultatet på fälgarna som är nu helt klar att användas!!!!
Valsat skärmar bak oxå så blir provmontera fälgarna imorgon tror jag! Väntar oxå på mina coilovers, är det någon som har beställt från Billiga-coilovers som skickas från tyskland kan ju säga till hur fort ni fick er beställning! Bild kommer imorgon! Tack för ikväl:D
Provmonterade fälgarna idag, blir nästan tårögd så bra detta blir!! Dock hög som höghus, kan lika gärna slå upp ett tält i hjulhusen fram och bo där-.- Men här kommer bilder!!
2 sista bilderna blev riktigt nice, speciellt den sista på bakfälgen!!.... Sen photoshopade polarn bild på bilen då den är mer sänkt!
UNGEFÄR så kommer den bli!
Toning, dekaler på bakrutan, m-fronten gör i ordning, slänger upp lite bilder på den med!
Stor update!! Coilovers och fälgar är på! Samt suttit dit M-front och gultonade dimljus! Mörktonade strålkastare och svarta blinkers fram! Dessa bilder är knäppta av Zleem här på garaget! ( hans golf på vissa bilder, http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=273929 projekt tråden hans! )