3483
Sök

Köpa hatthylle ljud

Avstängd
598 Inlägg
1 april 2014
Cadillac_The_King skrev:
Nausea skrev:
Jockk3 skrev:
begagnat = du vet inte hur dom använts och kan lika gärna sluta med att du måste köpa nya i vilket fall.
om du hade bra 6x9 högtalare som inte lät något vidare vare pågrund av monteringen förmodligen

Om man köper kvalitet så håller det längre än den billiga skit han tittar på nu. Mina var dubbelt så dyra än de han tittar på, men det lät skit ändå. Jag leker med komponenter i 1500-2000 kronors klassen STYCK. Plus de bästa filterkomponenterna, som Mundorf kondingar, bandspolar och motstånd. Googla no frills audio. Så det har ingenting med monteringen att göra, det har att göra med att budgetgrejer låter skit från början.

Det där är ju bara bullshit det kvittar om du köper än högtalare för 15.000:- den kan gå upp i rök igenom än timme  man får det man betalar för . Mina gas alpha 6.9or har jag haft i 3 år dom funkar lika bra än . Man behöver inte lägga flera tusen på biljud  för att det ska låta bra  . När jag var i 20 års ålder då köpte jag ett paket från masterweb när den sidan fanns . Var riktig budget märke  det spelade satan i min gamla  740  tror jag bara gav 2-3000 nytt då fick jag 2 basar och 2 steg o kablar

Har du lyssnat på riktig hifi nån gång? Tror inte det. Jag har haft såna diskussioner med en på Flashback också, som menar att billiga PA-steg är lika bra som dyra high-end förstärkare. Det är de inte, och han har aldrig hört nånting på mikrodetaljnivå eftersom allting dränks i brus i billiga priodukter.

VAGIS Car Club
1 093 Inlägg
1 april 2014
Mållös, har ärligt talat inte läst så mycket skitsnack totalt på g.org som du lyckas dra ihop i en tråd.
Äger du någon bil eller är du bara här för att trolla?
Kul med ett konto som till 50% används till att vara spydig med. Möjligen artighets-polis, sen behöver ingen fabricera några bevis mot dig, du skriver gladeligen ut dem själv big_smile ha så kul med ditt ljudsystem roll

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |

Avstängd
598 Inlägg
1 april 2014
t_one21 skrev:
Mållös, har ärligt talat inte läst så mycket skitsnack totalt på g.org som du lyckas dra ihop i en tråd.
Kul med ett konto som till 50% används till att vara spydig med. Möjligen artighets-polis, sen behöver ingen fabricera några bevis mot dig, du skriver gladeligen ut dem själv big_smile ha så kul med ditt ljudsystem roll

Hoppas ni har lärt er nåt av det.

Fyra stycken faktiskt För tillfället. En Saab 9-5 2,0t, en Saab 9-5 2,3t, en Volvo 850 144 hk och En Volvo V40 t4. Så nej, jag är inte här för att trolla.

Behövs inga bevis? När har jag idiotförklarat dig eller nån annan? Att du upplever det så betyder inte att jag är skyldig. Bara för att en muslim känner sig kränkt betyder inte att det Greet Witler har sagt är straffbart.

1 426 Inlägg
1 april 2014
Nausea skrev:
t_one21 skrev:

Hoppas ni har lärt er nåt av det.

Fyra stycken faktiskt För tillfället. En Saab 9-5 2,0t, en Saab 9-5 2,3t, en Volvo 850 144 hk och En Volvo V40 t4. Så nej, jag är inte här för att trolla.

Behövs inga bevis? När har jag idiotförklarat dig eller nån annan? Att du upplever det så betyder inte att jag är skyldig. Bara för att en muslim känner sig kränkt betyder inte att det Greet Witler har sagt är straffbart.

okej dom har ju börjat med trolljägarna på 3an om du är sugen i såna fall.

till ts om han nu är ute efter finljud så skippa högtalare bakom B stolpar.
är man bara ute efter ett par högtalare som du kan poppa högt med på sommaren så kör på dls 960 dom går på 1100:- paret och dom låter jävligt bra, har 4 st i min pendelbil och de lirar på bra med tanke på hur lite jobb jag lagt ner på installationen.

Avstängd
598 Inlägg
1 april 2014
Jockk3 skrev:

är man bara ute efter ett par högtalare som du kan poppa högt med på sommaren så kör på dls 960 dom går på 1100:- paret och dom låter jävligt bra, har 4 st i min pendelbil och de lirar på bra med tanke på hur lite jobb jag lagt ner på installationen.

Förutom subben då.

Svenakar och deras DLS högtalare... De har bra rykte i Sverige, men inte utomlands. Du har väl hört ljudet, men inte musiken! Dynamiken! Harmonierna!

1 426 Inlägg
1 april 2014
Nausea skrev:
Jockk3 skrev:

Förutom subben då.

Svenakar och deras DLS högtalare... De har bra rykte i Sverige, men inte utomlands. Du har väl hört ljudet, men inte musiken! Dynamiken! Harmonierna!

jag skulle tycka det lät 100 gånger bättre med basen fram än bak men vi kanske är få som tycker det.
det finns ju en anledning till att så många använder dls i sina bilar vare sig det är välljud elr spl tävlingar och att just DLS prylar har tagit hem bra många priser

Sök