Tittade lite närmare idag angående kolvarna och insåg att det är original kolvar i motorn och han jag köpte bilen av sa att det skulle vara smidda kolvar och stakar
hittade denna bilden en la upp på sin original kolv och den är identisk med mina som sitter i bilen.
Blir så jävla förbannad att man inte kan lita på en ända jävel nu för tiden.
Någon som vet nån som är bra på att borra för en vettig peng runt gbg trakten??
Tittade lite närmare idag angående kolvarna och insåg att det är original kolvar i motorn och han jag köpte bilen av sa att det skulle vara smidda kolvar och stakar
hittade denna bilden en la upp på sin original kolv och den är identisk med mina som sitter i bilen.
Det var det some fick mig att undra för jag kollade på några smidda kolvar och dom var exakt likadana men det va ingen som hade text så googlade jag efter original kolvar och insåg att det inte va smidda.
Tog ur motorn igår kväll. Ska kolla vad det är som han hade sagt att det var bytt på bilen om det är verkligen bytt. kan antagligen sätta dit han på det.
Jag hatar biltema om någon men fick bli en lyft o stativ. ville få ut motorn i helgen
Biltema lyften va så hög så fick få upp bilen lite.
Ett steg fram 2 steg bak känns det som ibland kan man säga när det ska jävlas
Planerna är väll så att jag ska bygga så jag kan köra tävling men ändå köra på gatan hyfsat lagligt i alla fall. Det är dock en del jag missat på vägen som måste göras för att va godkänd på tävling (proint), så som brandväggen mellan kupé och bagage och lite små saker. Det kommer jag att fixa nu under vintern med.
Ett steg fram 2 steg bak känns det som ibland kan man säga när det ska jävlas
Planerna är väll så att jag ska bygga så jag kan köra tävling men ändå köra på gatan hyfsat lagligt i alla fall. Det är dock en del jag missat på vägen som måste göras för att va godkänd på tävling (proint), så som brandväggen mellan kupé och bagage och lite små saker. Det kommer jag att fixa nu under vintern med.
Skit i besiktningen på gatan, brukar bara sluta med skit ändå! Inte värt det om du nu inte lyckas regbesikta den