Det tog tid att hitta rätt i Gm ls serpentine delar och få det att passa . Har beställt den 3 serpentin remmen hoppas den är rätt längd fick fräsa av 40mm på fästet innan det stämde.
Snyggare än snyggt Vad tänker du täcka tändspolarna med?
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Ante mig att det inte dög med orginal, hur snyggt som helst.
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Mina länkarmar ska komma i morgon får man hoppas på Tanken o kopplingen ,kopplingskåpan mm är beställd sen i april i år men har ej dykt upp än senaste som han säger så ska det komma i slutet på december vad kan man göra mer än ringa. Har ingen lust att beställa en omgång till.
Det kom inga bärarmar idag hoppas att dom kommer för jul i alla fall den står o väntar Har slipat ur för att matcha headers och plan slipat för att passa på toppen Monterade fick bytta tänd kablar till vinklade
Mmm... Snyggt! Gillar dina anslutningar på vattenpumpen. Hur såg det ut när du fick moroten? Jag har ju bara ipressade rostfria rör som orginal. Svårt att göra nåt vettigt av det annat än slangklämma.
Varför betala mer när man kan få hälften till samma pris???
I have 50 prototypes of various whatevers around the house
Anslutningarna är lika som på din, dom är i pressade ta en rörtång och skruva ut dom sen gängar man hålen och monterar anslutningar som man vill ha Säljer ej bara remskivan