tänkte starta ett projekt för att dela med mig av mitt 4 de folkrace bygge som kommer att bestå av en volvo 745. det jag ska göra är fäll att bygga så seriöst å försöka bygga så snyggt som möjligt och trimma motorn. motorn kommer... Visa mer
har blivit lite gjort igår å idag med motorn å det men som vanligt så gick ju av några pinbult till grenröret å fördelaren sitter som bärg men det är bara på ett igen i mörra
toppen demonteras
sedan gör jag rent tryckarna å ställer i en burk å märker på och den tvättade jag den lite och försökte få ur dem pinbultar som var av lyckades inte nå vidare men fick dän en iallafall
sedan öpp mä motorn i stativet och fortsatte demontera lite grejer. i mörra blire nog å riva ur motorn ur 245an igen och kolla över den lite om jag inte sover bort hela dagen som jag brukar ha kapasitet till att göra hare fint hoooj
jag har inte dött än iallafall men man skulle kunna tro har kännt mej halv dö på senare tiden har tappat insperationen lite grann här så har inte blivit så mycket för mig för tillfället fast jag provade på en häskraft istället
sådär såg det ut han åt mer än va han gick XD
så har jag börjat på att fila lite i en topp här med men mäst bara för att prova nya filstiftena jag köpte
så ser det ut är lite ringrostig på det dära nu var ett tag sedan jag filade sist men det kan nog bli bra kommentera vad ni tycker å tänker så jag kanske blir lite inspererad igen å int säljer bilera å köper men en häst iställe hare gött
har inte blevit mycket gjort för mig på senaste månaderna har inte känt mig nå vidare kry faktist å doktorn har konstaterat att jag har förmaksflimmer, men har parkerat 245an inför vintern och gjort en fin liten bokhyllsprydnad
lägger öpp bild på prydnaden sen, för nu ska jag gå i ide inför vintern, gojul å gott nytt år
har inte blevit mycket gjort för mig på senaste månaderna har inte känt mig nå vidare kry faktist å doktorn har konstaterat att jag har förmaksflimmer, men har parkerat 245an inför vintern och gjort en fin liten bokhyllsprydnad