Jag har gjort några projekttrådar tidigare med diverse lastbilar vilket vissa verkade tycka om så jag tänkte att jag kör väl igång en till med nya bilen.
Har haft lite otur med bl a konkurser, tappade körningar etc så nu är jag på en ny kula med nytt jobb, "ny" bil, ny körning, ja allt är nytt men det verkar riktigt lovande!
Bilen är en R480 från 2011 som gjort strax över 38000 mil i dagsläget. Dom första veckorna när bilen byggdes om så hade jag inte ens sett den utan bara fått den beskriven av chefer och han jag delar bil med.
Såna här MMS fick jag i mellan åt:
Efter några dagar kom det lite fler bilder, fortfarande inte sett den i verkligheten:
Ännu en bild:
Första dagen jag såg bilen spenderade vi att riva bort alla gamla dekaler, tyvärr är skåpet gammalt så det blir svårt att få bort resterna under men det får gå tills vidare.
Som syntes hann vi inte med allt, som t ex att det bara står SCAN i fronten haha...
Här är den ute på sin första körning
Tog lite bilder med en skitig kamera
Sen hade jag en 9 timmars vila och hade med mig lite lampor, lödkolv etc så blev det lite röda lampor i taket:
Jag ska fixa en distans på några millimeter så det kommer bli rött lyse runt hela plasten runt takluckan men nu är jag ledig i några veckor av personliga skäl.
Vi har jättemånga planer för bilen, mycket som ska putsas upp, lackas och lampor som ska monteras men allt kommer inom sin tid. Eftersom vi är två stycken på bilen så rullar den en del och det är inte alltid så lätt att hinna fixa och dona med den då men det kommer mycket mera hoppas jag på