tjena!! jag målade det på mina! de sitter som berget, gjorde d även på hjulbultarna! de satt oxå som berget,,,,, tills ja kom me maskinen o skulle byta däck:P
295 spänn för att måla bromsok är rena ockerpriset. Hammarlack funkar bra, jag kör dock värmetålig sprayfärg på mina.. Funkar finfint det med än så länge!
Om man bortser ifrån va de kostar för de spelar mindre roll vilket är valet då? ....tror de lutar åt bromsoksfärg ändå men men
Ja bryr du dig inte om kostnaden så är det bara att köpa bromsokfärg Men vill du ha i princip samma resultat för mindre än halva priset så funkar hammarlack också. Eller som i mitt fall, en sprayburk för 80 spänn, lacken har inte släppt någonstans
Om man bortser ifrån va de kostar för de spelar mindre roll vilket är valet då? ....tror de lutar åt bromsoksfärg ändå men men
Ja bryr du dig inte om kostnaden så är det bara att köpa bromsokfärg Men vill du ha i princip samma resultat för mindre än halva priset så funkar hammarlack också. Eller som i mitt fall, en sprayburk för 80 spänn, lacken har inte släppt någonstans
Jag köpte gul bromsoksfärg, lite tjockflytande som man penslar på. Det blir en mycket len och fin yta. Färgen flyter lixom ut så penseldragen försvinner.