Efter jobbet vart det en sväng till Gävle och bakaxeldelar å köpa GT35, för se om plånboken tillåter en grenrörskitt oxå den här månaden eller om det får vänta
Idag vart det en heldag i garaget, slipat in alla ventiler bytt tätningarna och borstat ur allt sot på avgassidan. Så nu är allt tätt och Frescht, han även få ihop blocket och momentdra det oxå
Fick lov att riva ner allt igen och slipa av nederkanten i fodret då stakarna tog i när dom vände, fick tydligen lov att göra så på Lmr:s stakar dock har dom kommit med nya nu som du slipper göra det på. Men nu är det gjort och det börjar närma sig topp montering väntar på en bes från Lmr bara som förhoppningsvis kommer nu ikväll. Ett packet från swedenexhaust hittade hit oxå med lite grenrörsgrejer
Skruvade bort turbo och grenröret idag så jag kunde börja punkta ihop det nya som ska dit, vart klar med hur och vart allt ska sitta bara dra resterande rör kvar
Satte dit bredbandslambdan jag fick hem för nån vecka sedan och lite snabblösning på oljereturen då den började brinna i söndags på sjön, tur va att jag märkte det i tid så det vara oxå bara oljereturen som brann upp.