- Onödig historiaSatt och kollade lite på blocket, efter en skön bakhjulsdriven bil Kollade på några 740is. Hitta inget jag ville satsa på att få igenom besikninga.. Kikar lite på 945or istället.. Får tag på en billig. Ringer och får veta att den stod bara nån mil från mig. Fan väntar jag på? bara åka iväg å kolla vad detta är. Hm. en helt ok 945a ändå.
Ringer upp ägarn och frågar när han kan befinna sig vid bilen, då jag ville provköra. han dyker upp en timme senare och jag får åka hem utan bil då jag inte hade pengar med mig. Och ville räkna lite på vad de kan kosta att laga.
Räknar på det och bestämmer mig.. Då han sålde den till första som kom och jag som ska jobba te vecka kan inte komma iväg å hämta först på fredagen.. Fan tänker jag.. Ringer kompisen och säger att vi ska iväg å hämta en 945a om 10minuter är du hemma? Så bilen kördes till min farfar som bodde 50meter från bilen.. Där står den än.. I väntan på att få börja skruva lite.. Tänkte ta hem den först. Men kom på att det står 5bilar i carporten nu..
om bilen - B230FD motor
- k-kam
- M47a
- Besh inredning...
Celeron's planer - fixa bromsarna [x]
- rostlaga trösklera [x]
- Tona lite rutor [x]
- kränka om däcken, så jag får alu fälgar runt om [x]
- Totalstäda bilsatan. Rätt ofräsht med gamla pommes frites och hundhår... [x]
- vinge
- bygga lite ljud
- extraktorgrenrör
- 531 topp
- ta bort bakre dämparen
- lacka över där jag lagat rosten
- sänka
- vita blinkers
- turbogrill
- Bildervi börjar lite med hur den ser ut utan på..
Fortsätter med en bild på motorn. Kamremskåpa ska köpas..
Sist en lapp jag hitta i pärmen.