Här syns även 6.5:orna som sitter i väggarna. sitter 2 på båda sidor (alltså 4). sen är det en 5.25 i bägge dörrarna fram.
Inte så snyggt draget nu, men dubbla slutsteg. Det guldiga driver basarna och det andra driver 6X9:orna och två av 6.5.orna. resten går på stereon. Kopplade även in ett extra batteri på 88 A dels för musiken, dels för kylskåp och belysning i kupen
resten av taket limmades på masonitskivor som sedan sköts in ovanför mittkonsollen och skruvades upp. klädde även in spothållaren med vinyl och monterade den över det blivande bordet
Klädde runt dörrarna.
lackade dörrlisterna med bodyspray eftersom dom var lila/brun.
Sedan limmades och gömdes nersticket av taket bakom väggpanelerna.
Ja dom lyser helt okej, lite svårt att säga eftersom det beror lite på vad du är ute efter för ljus. Men för mitt ändamål funkade det kanon! Det är väl bara att prova, du behöver ju inte montera den.
kimkim skrev:
måste bara fråga hur det blev med ledlisten ? lyser de upp bra köpte likadant kit på ebay vet inte om jag ska sätta in de i bilen eller inte :S
ja jag hade tänkt mig runt om taket och under säte och så så man får en fin och behaglig styrka eller vad man ska göra men de är ju klart bättre om man testar får nog göra det
matteblack skrev:
Ja dom lyser helt okej, lite svårt att säga eftersom det beror lite på vad du är ute efter för ljus. Men för mitt ändamål funkade det kanon! Det är väl bara att prova, du behöver ju inte montera den.
kimkim skrev:
måste bara fråga hur det blev med ledlisten ? lyser de upp bra köpte likadant kit på ebay vet inte om jag ska sätta in de i bilen eller inte :S