Ner och städa bil idag, behöver damsugas och då passar man väl på att rekondar den? Skulle behöva lite terapi arbete nu =/
Hur som haver, imorgon skall jag skicka mail till sponsorn så jag får massa fin vinyl hem
Om någon är sugen så har han för övrigt tok rea på 30m rullar nu. Ni som e intresserade kan skicka ett mail på cenny.engberg@live.se kollas konstant. ca pris för ex matt svart är 2700kr ink frakt för 30*1,52m (skickas till mig så de är ej ink frakt över sve då jag redan betalt frakten) Filmen måste dock förskotts betalas och tar 1-2 veckor att få hem.
Kan inte bärga mig innan bilen blir bårstat stål
Har även suttit med lite el scheman nu. Vill bygga in blixt ljus i bilen men vill inte kapa upp strålkastare mm eller lägga till några fula tillsatser utanpå. Så jag och min chef sitter istället och försöker bygga ett driv don som kommer använda mina drl lampor (led slingorna) som blixt ljus. Är dock en jävla massa mätande för att få ihop vad vi skall ha för motstånd mm så man inte sabbar dioderna.
Har även uppgraderat bilen med en ny dash cam.
Chefen funderar på att börja sälja dem så jag har fått ett test exemplar att ha i bilen för att se om de e något att ha. De e en blapunkt 1.0 HD. Sitter sensorer i den så den spelar in aut vid olycka eller liknande. Går att ställa på olika g kraft antal när den skall reagera och då spelar den in ex antal min innan reaktionen.
Givetvis så är jag så ful så jag ställt in den så den reagerar varje gång jag börjar köra lite sportigare hihi.