Loefvet skrev:Vad som är snygga fälgar är ju ganska subjektivt men bythjul.com verkar ha en hel del 8.5 x 18"Vilken bultcirkel har du?
Bojjann skrev:Vad är det för bil?
Loefvet skrev:om det är 5x108 så kolla i länken.http://www.bythjul.com/sok/storlek/falg … 32578b4598
martinn skrev:Finns ju mycket fälgar till s60. Vad för design på fälgarna är du ute efter?
lillacharlie skrev:TjenareLetar efter någon sida med snygga fälgar 8.5 x 18'' ! hittar inte ett skit.... finns bara 8.0x18'' snälla jag ber er! länka sidor panik här
maaw skrev:lillacharlie skrev:TjenareLetar efter någon sida med snygga fälgar 8.5 x 18'' ! hittar inte ett skit.... finns bara 8.0x18'' snälla jag ber er! länka sidor panik härMen köp 8.0 då ? Varför kan du inte ha det ?
lillacharlie skrev:maaw skrev:lillacharlie skrev:TjenareLetar efter någon sida med snygga fälgar 8.5 x 18'' ! hittar inte ett skit.... finns bara 8.0x18'' snälla jag ber er! länka sidor panik härMen köp 8.0 då ? Varför kan du inte ha det ?dem har redan beställt hem däck åt mig haha.....
lillacharlie skrev:martinn skrev:Finns ju mycket fälgar till s60. Vad för design på fälgarna är du ute efter? helst ocean strom fälgar... men tyvärr hittar jag inget med måttet jag måste ha. 8.5x18''