3549
Sök

Numerplåten fick en 2a på

334 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
hej hej skall sälja bilen på lördag och numer plåten är knass så jag undra om man kan gö nå åt de eller om man får köra med hemma gjorda plåtar tills han får den nya ?? bild finns här

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

Rösta gärna på mina bilar Mvh

466 Inlägg
5 juni 2014
patrik531 skrev:
hej hej skall sälja bilen på lördag och numer plåten är knass så jag undra om man kan gö nå åt de eller om man får köra med hemma gjorda plåtar tills han får den nya ?? bild finns här

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … &saved

Endast dom riktiga får användas ! Allt annat är olagligt!

Punkt!

3 295 Inlägg
5 juni 2014
Man beställer nya. Det är det enda sättet.

334 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
ahh drygt de  och om inte du slave_joe fatta vad som står behöver du inte yttra dej tror du jag har plåtarna tills på LÖRDAG.. aja få ta o prata med han som skall köp bilen.. tack för hjälpen så länge..

Evildan
5 juni 2014
patrik531 skrev:
ahh drygt de  och om inte du slave_joe fatta vad som står behöver du inte yttra dej tror du jag har plåtarna tills på LÖRDAG.. aja få ta o prata med han som skall köp bilen.. tack för hjälpen så länge..

Är det någon du känner är det enkelt att ge honom plåtarna när dom anlänt.
Som redan skrivits, du får inte göra egna plåtar, polisen kan göra "nödplåtar" gula med svart text om du tappat någon.
Köparen borde inte tycka det är något problem, inga stora pengar eller svårt att byta.
Hoppas det går bra med försäljningen.

334 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
Evildan skrev:
patrik531 skrev:

Är det någon du känner är det enkelt att ge honom plåtarna när dom anlänt.
Som redan skrivits, du får inte göra egna plåtar, polisen kan göra "nödplåtar" gula med svart text om du tappat någon.
Köparen borde inte tycka det är något problem, inga stora pengar eller svårt att byta.
Hoppas det går bra med försäljningen.

nej han e medveten om det.. han bor en bra bit ifrån så de bli ju svårt men skall lösa de på nå sätt..

3 295 Inlägg
6 juni 2014
patrik531 skrev:

Jo jag fattade mkt väl vad du skrev och jag svarade. Men du kanske inte ville ha ett svar utan ett recept på hur du trycker egna skyltar?

334 Inlägg
6 juni 2014
Trådstartare
Slave_joe skrev:
patrik531 skrev:

Jo jag fattade mkt väl vad du skrev och jag svarade. Men du kanske inte ville ha ett svar utan ett recept på hur du trycker egna skyltar?

ne ente hru jag trycker egna menade om man fick fylla i R,et så de syns bättre tills han står på bilen o kan beställa egna..

3 295 Inlägg
6 juni 2014
Fylla i det svarta brukar fungera, gör det bara snyggt så är det ingen som bryr sig. Det lokala bussbolaget fyller i sina alu skyltar när det svarta börjar försvinna..

Jag fick tanke att du skulle göra en hemmagjord skylt, typ av målad kartong eller liknande smile
Senast redigerat av Slave_joe (6 juni 2014)

334 Inlägg
6 juni 2014
Trådstartare
Slave_joe skrev:
Fylla i det svarta brukar fungera, gör det bara snyggt så är det ingen som bryr sig. Det lokala bussbolaget fyller i sina alu skyltar när det svarta börjar försvinna..

Jag fick tanke att du skulle göra en hemmagjord skylt, typ av målad kartong eller liknande smile

ahh ne ne jag vill bara få R,et synligt tillsvidare typ. men då kommer nästa fråga en tuchpenna som tål vatten :S haha e de sprit penna eller ?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 268 Inlägg
6 juni 2014
patrik531 skrev:
Slave_joe skrev:

ahh ne ne jag vill bara få R,et synligt tillsvidare typ. men då kommer nästa fråga en tuchpenna som tål vatten :S haha e de sprit penna eller ?

Vattenfast tusch tror jag mest på. Det duger nog gott och väl tills de nya skyltarna kommer. Jag har sett att vårt bussbolag fyller i sina bleka skyltar med nåt svart, så det duger nog tills vidare.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

334 Inlägg
6 juni 2014
Trådstartare
Vettemannen skrev:
patrik531 skrev:
Slave_joe skrev:

Vattenfast tusch tror jag mest på. Det duger nog gott och väl tills de nya skyltarna kommer. Jag har sett att vårt bussbolag fyller i sina bleka skyltar med nåt svart, så det duger nog tills vidare.

/Benny

har fyllt i med permanent marker pen skall fixa samma i vit färg med.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 268 Inlägg
6 juni 2014
patrik531 skrev:
Vettemannen skrev:
patrik531 skrev:

/Benny

smile

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Evildan
6 juni 2014
patrik531 skrev:
Vettemannen skrev:
patrik531 skrev:

/Benny

Lite konstnärligt lagd? wink

Det är mao inga problem kvar att lösa.
Hoppas det blir affär.

334 Inlägg
6 juni 2014
Trådstartare
har ingen tipex hemma just nu tongue

konstnärlig njaa jag tattuerar ju på fritiden så kanske big_smile

Sök