ojojoj... De är hela 8 månader sen föra uppdateringen... Men saker har hänt sedan dess...
Ska göra mitt bästa med o komma ikapp
Här har hänt lite bygge sedan dess
En 50mm2 kabel med 150Ah Säkring dragen back tillsamans med en remote kabel som sätter igång båda stegen.
Sen en Fördelare där en 21mm2 kabel går till de stora steget som kommer vara uppe o sinnas. Medan en 8mm2 kabel går till det lilla steget som är nere vid reservhjulsbaljan.
De lilla Mutant steget är samma som jag har fram för frontsystemet. Den kommer driva 6x9 högtalarna Från GAS.
Vi bygde en låda med kylfläcktar o LED till slutsteget. Tyvärr gick steget sönder och kommer inte användas mer då den lagats flera gånger.
Kombinationen med 6x9 högtalarna och 12 tums bassarna va vi tveksama till först. Men Gud va bra de blev!!!
Den klara rösten 6x9 högtalarna ger är helt fantastiskt tillsammans med 12 tumarna. De blir så mycket mer en bara en massa bas. De blir riktigt härlig musik
De som återstår är att installera 4tum portarna till basen. BRL hjälpte mig att räkna ut hur långa dom skulle va.
Sen återstår att klä in allt. Bagageutrymet ska även kläs om i samma tyg som lådan. Led kommer att installeras på olika ställen.
Bagageluckan har jag klätt in i samma tyg o borrat hål för Grön LED. Samma led som jaghar använt för fönsterhiss knapparna osv. Löddat dom i serier av 3 med motstånd mellan alla..
Den svåra bitten är att få igenom nya ström sladdar till luckan.
Samtidigt som de skulle göras. Slutade låset i bagageluckan funka på grund av kabelbrått. Jag har hämtat nya kablar på returbilen som jag hoppas funkar. Men fördelen även om dom inte funkar är att jag kan testa funktionen med en Multimeter och bytta ut eventuel skaddad kabel mycket lättare när den är avmonterad.
Kabblarna för leden har jag dragit på höger sida tillsammans med slangen för spolarvätska. Båda i svart för synlighetens skull.
Jag hoppas på att snart komma med mer exakta uppdateringar, bilder och film...
Snälla följ och tvecka inte o fråga om ni undrar något för egna projekt Tänk på att om ni köper LED vi Ebay och gör allt själv så går de på ofta bara några 10or och de är mycket roligare o göra allt själv
Plus de blir unikt
Ska försöka få en bra bild på allt i bilen med led osv. När allt närmar sig slutet