Detta får bli ett långtidsprojekt då jag är student och arbetslös så det finns inte pengar till överflöd Men men jag pillar på den lite då och då dock mest styling då jag inte kan något om motorer o dylikt ;) Min första bil och... Visa mer
Någon som vet hur man får bort såna här skruvar(?), behöver få bort bakskärmen för att laga klåprostfix.. {\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 Verdana;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue0;\red255\green255\blue255;} \deftab720 \pard\pardeftab720\sl280\partightenfactor0
Inte hänt mycket med bilen på sistone då det är pengabrist..
Men nån gång så ska jag köpa ett par Angel Eyes t fåården, då jag inte är så kunnig när det gäller att meka o grejer med ljus så har jag kollat på ett par färdiga strålkastare för just Mondeo med Angel Eyes i. De här verkar va ett bra pris på http://www.auto-gruppen.se/webshop/styl … ampor.html
Men nu är frågan ifall auto-gruppen är något bra ställe att handla på? Någon som köpt nåt där ifrån och vart nöjda?
Sen en annan fundering, ska man köpa med svart eller chrome insatser?? (eller vad det nu heter?) De chrome ser ju mer ut som orginal lycktan.
Vad tycker ni? Vilket passar bäst till en silvrig bil? Svart eller chrome??
Någon som vet hur man får bort såna här skruvar(?), behöver få bort bakskärmen för att laga klåprostfix.. {\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fcharset0 Verdana;} {\colortbl;\red255\green255\blue255;\red0\green0\blue0;\red255\green255\blue255;} \deftab720 \pard\pardeftab720\sl280\partightenfactor0
När jag var o handlade nu idag så när jag kommit på parkeringen så hade nån blå bil gnidit sig lite mot min De blev ju lite ursnygga blåa stripes på högra bakdörren samt bakskärmen... Nån som vet hur man får bort den blå färgen? Tror inte de blev några repor, o färgsläppen fanns där sedan tidigare! (Vet måste tvätta fälgarna haha och där det är rost på andra bilden är där jag börjat ta bort rost men inte haft mer tid )
ja de funkar ju de me, men du behöver inte måla så stor yta om du polerar bort all färg från den andre bilen;) mindre yta som de blir färgskillnad på liksom
De Man Inte Har Under Huven Får Man Ha Under Högerfoten!
Såg detta idag tidigare på bilen Är det nåt som kan behövas bytas ut? Vad heter det? Haha (Är framme bakom grillen, intercooler?) Kan somsagt inget om bilar i princip