11 juni 2014
Trådstartare
Tjenare, Jag har alltså en v70 -09.
Den är utrustad med xenonljus från fabrik. Det är så att passagerar sidans lampa har glappat lite till och från. Den har inte ändrat det minsta i färgnyans så tror inte att den är på sin sista dans heller. Dom ska väl bli mer "rosa" aktiga en period innan dom kastar in handduken helt? Dessutom så hävdar ägaren som sålde den till bilfirman att han bytt lampor på volvo innan han sålt den till bilfirman.
Ett tag så efter ca 10 mins körning så slutade den fungera... Så stängde jag av lyset (med den lille vridfunktionen till vänster om ratten) Satte på det igen och vipps så funkade den i kanske 3 minuter till... Detta höll på kanske en vecka eller två. Därefter så fungerade den klockrent igen inga problem... Detta var tidigt i våras. Nu igår när jag var ute och åkte så började den igen... Men denna gången så hjälpte det inte att stänga av och sätta på med vrid mojängen. Däremot drog lampan igång igen efter att bilen helt startas om.... Dafuq?
Någon som vart med om liknande eller som har några tankar eller idéer om vad detta kan handla om?
Mycket tacksam för svar
Kan finnas eventuella stavfel, ha överseende
![smile](img/smilies/smile.png)
If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"