nyss köpt en ltt som ska stylas och fräschas upp, så tänkte att jag gör en projektråd, kommer vara ett långtidsprojekt då jag har 2 år kvar till körkort;)
blivit lite sugen på 960 front, men vet inte om jag orkar krångla med att korta krockdämparna o sånt...
Är dom dämparna och sen är det hörnen vid rutan som inte stämmer också:) inte för mig dock:D. Kanske imorgon så kommer en annan skärm och andra dimljus:).
Ska man göra 960 front på riktigt så är det väl nederdelen på A stolpen som ska göras om så att 960 skärmkanterna passar. Det går ju ha 960 skärmkanten och göra om "vecket" till 940.
Jag får förhopningsvis min skärm och dimljus imorgon:).
gött gött;) var handlar du 960 grejerna från?
Inredingen och 4 dörrar köpte jag av en arbetskolega, kofångaren bak, takluckan, droplisterna och höger bakdörr ifrån en skrot i Trollhättan, fronten ifrån en kille i Lilla Edet, och nu skärmen och dimljus ifrån en skrot i Norrköpning:D.
Jag får förhopningsvis min skärm och dimljus imorgon:).
gött gött;) var handlar du 960 grejerna från?
Inredingen och 4 dörrar köpte jag av en arbetskolega, kofångaren bak, takluckan, droplisterna och höger bakdörr ifrån en skrot i Trollhättan, fronten ifrån en kille i Lilla Edet, och nu skärmen och dimljus ifrån en skrot i Norrköpning:D.
handlar du genom bildelsbasen;)?
Takluckan kom där ifrån och när jag åkte dit så stog det en 965a där som jag skruvade lite ifrån, det ifrån Norrköping hittade jag genom blocket:P.
handlar du genom bildelsbasen;)?
Takluckan kom där ifrån och när jag åkte dit så stog det en 965a där som jag skruvade lite ifrån, det ifrån Norrköping hittade jag genom blocket:P.