2822
Sök

Kobojsarna - Sång om Ingenting

SSS -12
3 217 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Har ni hört den låten än... Så jävla härlig!

Den finns att ladda ner på www.kobojsarna.se för er som inte hört den! Så mycket blivande hit...

Skulle bara säga det, trots allt OT! smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

9 108 Inlägg
28 november 2006
Har hört den två gånger och är redan trött på den, det tyder på att den kommer bli riktigt populär.

SSS -12
3 217 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Haha... Det är en av mina vänner som har gjort den! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 644 Inlägg
28 november 2006
Håller me millen fast ja bara hört den en gång , gillar den sortens musik direkt.. kommer nog bli jätte populär också tongue

Johan Lindgren

SSS -12
3 217 Inlägg
28 november 2006
Trådstartare
Muz skrev:
skön låt=)

Jag tycker iallafall att den är skön... Men visst är det väl en låt man tröttnar på snabbt antar jag! tongue

73 Inlägg
29 november 2006
grymt bra låt smile men kommer antagligen bli lika sönderspelad som botten anna

Bil stavas med 3 bokstäver, B M W

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
29 november 2006
Skratta så ja höll på dö första gången ja hörde den smile

helt klart godkänd.. rikti partylåt smile

*asg*

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

X40 Nordic
784 Inlägg
29 november 2006
Skitt bra låt en stund i alla fall men just nu så håller playdio på att spela sönder den så man kommer antagligen va redigt trött på den om en månad.

Sleeper
3 084 Inlägg
29 november 2006
synd bara att den e jävligt enformig

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Avstängd
1 031 Inlägg
12 086 Inlägg
29 november 2006
Melodin är ju go.. synd bara att de måste va så patetiska texter =P

terazzi
29 november 2006
m_a_c skrev:
Skitt bra låt en stund i alla fall men just nu så håller playdio på att spela sönder den så man kommer antagligen va redigt trött på den om en månad.

kunde inte sagt det bättre själv tongue
synd att den spelas så ofta!!

1 503 Inlägg
30 november 2006
Skön musik men sketen text...

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
30 november 2006
tycker den är riktigt härlig faktiskt smile

Volvo förrare
47 Inlägg
1 december 2006
m_a_c skrev:

En anledning till att jag slutat sända och lyssna på Webbradio ... De har en förmåga och förstöra sköna låtar big_smile

Denna är grymt skön big_smile kneppig men grymt skön

Ska bli kul och se va som kommer framöver

-:: Daniel Viggeborn ::-

562 Inlägg
1 december 2006
Peter_J_H skrev:
Tröttna kommer man ju att göra, det är jag säker på.. Dessa är i alla fall bättre än den där BassHunter...

håller med dig.. men för att man ska gilla basehunter så måste man nästan gilla den kulturen (data livet framför micr å cs, wow, wc3 osv osv)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

.......
2 655 Inlägg
1 december 2006
stört skön låt tongue

9 108 Inlägg
1 december 2006
tobi skrev:
håller med dig.. men för att man ska gilla basehunter så måste man nästan gilla den kulturen (data livet framför micr å cs, wow, wc3 osv osv)

mm antingen det, eller så ska man tro att han sjunger om en båt big_smile Jag är helt övertygad om att den låten inte skulle bli känd för fem öre om alla hade fattat att det var en datalåt från början..

Vet inte huuuuur många man har fått rätta "det är ingen jävla båt han sjunger om".

Sök