Jag ska mönstra på tisdag och jag är kluven om jag vill eller inte. Tror det skulle va en livs upplevelse men tror också det är rätt så hårt. Aja får se om dom vill ha mig först då, är faktiskt sugen på att bli någon slags chaufför.
Angående att du inte ens fick mönstra så har jag aldrig hört det förr, trodde alla var tvungna men men... nu vet jag det.
Jag är ganska imponerad över dom som gör lumpen. Det är säkert väldigt nyttigt på alla sätt och vis. Min mor brukar alltid säga att man inte är riktig man om man inte gjort lumpen (kommer aldrig göra mamma stolt ;/ ^^) Nåja, det är ändå rätt så skönt att inte behöva göra den, här på åland har vi ju inte någon sådan skyldighet
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne hemkär
jag skulle inte vilja göra lumpen, inte för att de inte verkar kul utan för att jag inte vill behöva rycka in.. man vet inet om man kommer hem levande eller om man är bort flera år.. hade inte pallat, vill inte ens åka ifrån sala å hem till mina päron i skåne hemkär
Men du är ju flicka! *retas*
Japp hon är flicka men jag lovar dig att det finns många flickor som är bra mycket tuffare än vissa grabbar på det här forumet
Men du är ju flicka! *retas*
Japp hon är flicka men jag lovar dig att det finns många flickor som är bra mycket tuffare än vissa grabbar på det här forumet
Japp! jag är inte i det tuffaste laget. Har aldrig varit och kommer aldrig att vara! Hoppas på ett liknande brev som dig Use...
VIll inte in i lumpen, äveen fast det verkar grymt skoj osv osv men skulle nog inte kunna klara va utan polare, flickvännen å så =/
Jag slipper också möstringen, för jag inte är behörig att studera gymnasieskolans nationella program, fick brev om det idag, iaf fett glad att jag slipper mönstra=)
Jag slipper också möstringen, för jag inte är behörig att studera gymnasieskolans nationella program, fick brev om det idag, iaf fett glad att jag slipper mönstra=)
Wiiierd... jag har kompisar som blivit inkallade som inte ens gått i skola.
Ja skulle aldrig i livet vela ha lumpen ogjord eller välja att inte genomföra det.. Visst va d ett rent helvete ibland men d övervägdes av det roliga och gemenskapen man fick me grabbarna..obetalbart !!
Jag fick också besked idag om att jag inte fick. Förut kunde jag inte bestämma mig om jag ville eller inte, men nu känns det fan hårt att man inte har en chans att få göra det