@ konniz: ursäkta mig, men du vet inte vad du pratar om! 9000 klarar sig betydligt bättre än bmw:n.
den enda som kan rasa är vxllåda OM det är nån som rent praktiskt kan inte köra! Man kan förstärka låda med ett par tusen kr, när man har passerat 380-400hk. Tvärtemot jag har haft tom ny bmw 740 som tjänstebil o kan säga en sak SKIT. Korrekt kallad för Big Mechanical Waste. Jag hade opel problem till en VÄLbetald bil. Tvärtemot jag har blivit av med alla dyra reparationer/servisar sen jag åker i mina 9000.
Byta koppling behöver man inte göra, då en aerokoppling klarar sig galant på 400hk o motsv vrid.
att bmw har fl hk beror på att de har 6cyl som drar mer bensin....
Objektivt klarar sig 9000 bättre än bmw:n. Sen om man tycker om bmw det är en annan femma.
Jag rekommenderar dig lite diskussioner med personer som äger trimmade 9000. mvh
Senast redigerat av gps18 (8 juli 2014)
-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)