Add on runt om 960 handtag Original vindavvisare mk18/polaris kanske r vinge Ingen toning
Cleant o lagom styling
Sänkningsstats typ 40mm med skulle sätta fint med detta som du sa Som sakt så har inte jag ekonomin för på kosta extra med adds runt om och sänkning atm. Men efter sommarn så blir det nog! Tack för tipset
Gör nånting åt dragkroken, jag tycker att det inte ser nåt vidare ut när den är rostig när resten av bilen är så fräsch.
Kanske bara jag men hänger inte kofångaren lite höger bak? Kolla så balken är fräsh, min hade oxiderat bort å hade bara 1 st bult som satt i fast material.
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
Gör nånting åt dragkroken, jag tycker att det inte ser nåt vidare ut när den är rostig när resten av bilen är så fräsch.
Kanske bara jag men hänger inte kofångaren lite höger bak? Kolla så balken är fräsh, min hade oxiderat bort å hade bara 1 st bult som satt i fast material.
Dragkroken skall jag ta loss och blästra och lacka om när jag får fälgarna, Sedan det där med kofångaren är nåt du inbillar dig. Den är så rak å fin så
Dragkroken skall jag ta loss och blästra och lacka om när jag får fälgarna, Sedan det där med kofångaren är nåt du inbillar dig. Den är så rak å fin så
Så bra då, bara min skärm som är sne.
Hammare och gaffatejp är allt som behövs.
Sitter nånting fast när det borde vara löst? Använd Hammaren!
Sitter nånting löst när det borde sitta fast? Använd Gaffatejp!
USA-blinkers tycker jag gör riktigt mycket, se till att ha fräscha lyktglas bara
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)
Nu har jag fått andra funderingar! Har så svårt att bestämma mig, Var mer inne på mk18 fälgarna , MEN! Jävligt sugen på DTM fälgarna med. Någon som har nåt annat tips på fälgar? Är inte ute efter nå R-fälgar. Mer typen av DTM eller mk18 fälgar.