Grymt!! Följer såklart, men ska du ha kvar huven sådär svart??
härligt! Ja jag vet inte, ser ut som skit på många bilder men i verkligheten ser det riktigt bra ut! Sa de att direkt när jag får bilen åker skiten bort! men sen när jag såg de så blev de mjaaa eller jaaa.. får se!
För övrigt så tycker jag du ska behålla det svarta på huven! Tyckte det gjorde sig bra med svart huv och svarta fälgar på en vit bil
Ah är nice, ser bättre ut live ! Kompressorn är hemma!! Bilder på den och montering kommer imorgon!! sen även en film om de är torrt ute, håll tummarna!!
dagen D, Blitz Krieg kalla de vad ni vill men idag åker denna skönhet ner !
Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt! Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf
Stanna till på feltema igår på vägen hem, gul framlykts film, vad tror ni?! Kan kanske bli coolt! Köpte även toning till framrutorna, kung! Känns dock sådär med toning därifrån men vafan, gör ju inte ont om farbror blå ber en avlägsna dom iaf
Sjukt grymt, är det bara plug n play på kompressor satsen?
Skulle nog hellre sett röktoningen på fram och bak, men alltid kul att testa nytt
Toningen ifrån biltema repar väldigt lätt så se till att ha något mjukt att trycka ut bubblorna med. Sjukt störande att ha repig film, specielt på framrutorna.
Skulle nog hellre sett röktoningen på fram och bak, men alltid kul att testa nytt
Toningen ifrån biltema repar väldigt lätt så se till att ha något mjukt att trycka ut bubblorna med. Sjukt störande att ha repig film, specielt på framrutorna.
Jajemen bara skruva dit:) Mhm jag hade hellre haft de men va slut.. Har till baklysena. Testar gul fram nu få se, blir de skit tar jag bara bort de:) kan bli nice med vit/svart bil å gula har jag fått för mig.
Ah jag vet, har nog haft över 60 bilar genom åren som man tonat vissa av:p helst riktig toning men framrutorna är ju lite kinkigt, vissa uniform klädda människor brukar inte gilla det haha:))
Jajemen bara skruva dit:) Mhm jag hade hellre haft de men va slut.. Har till baklysena. Testar gul fram nu få se, blir de skit tar jag bara bort de:) kan bli nice med vit/svart bil å gula har jag fått för mig.
Ah jag vet, har nog haft över 60 bilar genom åren som man tonat vissa av:p helst riktig toning men framrutorna är ju lite kinkigt, vissa uniform klädda människor brukar inte gilla det haha:))
Fick ett härligt paket utav Daniel Bertell idag! Högkvalites oljor som är riktig mumma för bilen! Sen kan man ju inte annat än att bli helt överlycklig när man ser godiset som ligger på golvet Dock blev monteringen lite uppskjutet, Men det kommer inom kort. Var så säkra!