inte hänt så mycket sedan sist men då bilen fortfarande sår på Jeep o är isärtagen för att åtgärda oljeläckage mellan motor och växellåda. felet var oringarna på motorns bakstycke samt tre sprickor i motorns bakstycke.. så har beställt nytt bakstycke Packbox/packningar och service på automatlådan i samma veva så
slutnotan kommer landa på 20 xxx :- men vad ska man göra den måste lagas shit happens
inte hänt så mycket sedan sist men då bilen fortfarande sår på Jeep o är isärtagen för att åtgärda oljeläckage mellan motor och växellåda. felet var oringarna på motorns bakstycke samt tre sprickor i motorns bakstycke.. så har beställt nytt bakstycke Packbox/packningar och service på automatlådan i samma veva så
slutnotan kommer landa på 20 xxx :- men vad ska man göra den måste lagas shit happens
Har Fortfarande inte fått tillbaka mig bilen Får se hur länge detta ska ta ?
Hämtade ut bilen i fredags och den läcker på samma ställe och lika mycket om inte mer...Väldigt irriterande och notan slutade på 20 700:- .... grrrr jag vill ha den fixad !
dom vägrade släppa bilen utan att jag betalade bilen så dom ska ta in den igen för 3 gången dom tror sig hittat någon orsak nu så ska in ingen för isärtagning och det ska var kostnadsfritt så får se om dom duger till det den här gång å gör dom inte det tar det hus i helvettet .....
Förhoppningsvis får dem sitta kvar ett tag i alla fall. Vi hade såna på 4 av arbetsbilarna, bara en bil har kvar sin uppsättning...men bra lös det innan de blev stulna!
Förhoppningsvis får dem sitta kvar ett tag i alla fall. Vi hade såna på 4 av arbetsbilarna, bara en bil har kvar sin uppsättning...men bra lös det innan de blev stulna!
Jag har förankrat dom väl.. fastsvetsade bara att kapa lös dom och då blir dom inte vackra