Tjena tänkte lägga upp lite bilder o så här på min första bil som ja håller på att fixa iordning
nu har jag ju gjort rätt så mycke på han men kan lägga upp några bilder så får vi se om ni blir nöjda
lite skildnad efter tvätt,polering och vaxning
o sen till de tråkiga... brossan skulle "börna" lite så toppackingen small men tur så hade jag en till gubba körd 745a hemma så fick bli motor och växellåds byte
fint
o ime den nya
o när man provkör så ska ju bromsjävlarna lägga av me så nya bromsok o klossar
men de hjälpte inte så fick bli o byta hela bromsservo så nu funkar de fintfint igen
fint
höjde huven lite när man endå va igång men ska höjas mer
fick lite färg och ljus på inredning med före och efter bild
bytt baklyktor med
o provat lite 17" fälgar men ska se om jag hittar 4 lite finare
har gjort mer på den men tyvär glömt ta bilder
Hoppas ni gillar vad ni ser! kommer mer bilder imon!
bakaxel måste bytas också så de kommer upp bilder med hade!
Öh...Vad är vitsen med att höja huven i "bakkant"? Mer än att det ser "mindre bra" ut? För inte har du nån "feting" turbo som gör att du inte kan få igen huven?
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Öh...Vad är vitsen med att höja huven i "bakkant"? Mer än att det ser "mindre bra" ut? För inte har du nån "feting" turbo som gör att du inte kan få igen huven?
Kom inte hit o klaga...
Ok...Den är aaaaasfeeeeet! Lätt feetare än feetaste Lambon! Volvo äger allt o alla, bara Kungar har vett att köra Volvo! Skithäftig färg med, jääääävligt ovanligt med röda Volvo. O lätt byns snyggaste fälgar med. Är helt hundra på att du kommer va "Tha Shit" nere vid korvmojs-träffarna i sommar...Önskar att jag hade haft en lika feeeet Volvo, men det har jag inte
O till sist: Min fråga var seriös, VARFÖR höjer man huven i bakkant? Tycker det ser B ut, oavsett bil, o även om det är höjt pga att "vissa motordelar" inte får plats annars...
Senast redigerat av dawwe (10 juli 2014)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure
Kom inte hit o klaga...
Ok...Den är aaaaasfeeeeet! Lätt feetare än feetaste Lambon! Volvo äger allt o alla, bara Kungar har vett att köra Volvo! Skithäftig färg med, jääääävligt ovanligt med röda Volvo. O lätt byns snyggaste fälgar med. Är helt hundra på att du kommer va "Tha Shit" nere vid korvmojs-träffarna i sommar...Önskar att jag hade haft en lika feeeet Volvo, men det har jag inte
O till sist: Min fråga var seriös, VARFÖR höjer man huven i bakkant? Tycker det ser B ut, oavsett bil, o även om det är höjt pga att "vissa motordelar" inte får plats annars...
sämsta köpet någonsin! köpte 2st till sidoblinkers och dom lyser ganska så starkt( se bild ovanför) och 4st till instumentpanelen men svag belysning... mycket besviken....
Ang höja huven så kan det se lite tufft ut annars så är det väl mest bara för ljudet och att på vintern så blir ju rutan snöfri snabbare. Dock gillar verkligen inte polisen detta då de anser att det är en vass kant.
Ang höja huven så kan det se lite tufft ut annars så är det väl mest bara för ljudet och att på vintern så blir ju rutan snöfri snabbare. Dock gillar verkligen inte polisen detta då de anser att det är en vass kant.