Var ut i garaget och gjorde ett litet ryck. Ut med sätena. Vet inte hur pass ovanlig den här inredningen är, typ blå plysch. Aldrig sett nån annan e36a med det iaf.
Ja, den är inte svart orginal, den är silverfärgad.
Tips på bra sittastillstolar mottages gärna. Helst fia och inte allt för dyra. Har funderat lite på sparco sprint 5 eller rev 5. Även raidopowers futura ser intressanta ut kontra pris. Nån som har koll?
Köpte bakljus med orangea blinkers (lätt snyggast enligt mig), kommer köra orange runt om. Fick tag på ett par som var i klockrent skick. Men självklart ska ett visst fraktföretag ta sönder bakljusen även fast det står skrivet "GLAS" och det sitter stora "aktas"-klistermärken på. Det var även riktigt bra packat. Suck
Fick också hem en åttonde spridare, så dom fick sig ett litet bad i WD40 för vidare förvaring.
Jäkligt trevligt projekt, lägger en kommentar bara så du vet att vi är många som följer i det tysta Keep it up!
//John
Tack tack. Det värmer! :-)
Behöver lite uppmuntran nu när jag håller på med så roliga saker:
Limmade ihop baklampan oxå
Till helgen ska det beställas en Sachs 765 tryckplatta och en 4-puckad sinter. Sen ska jag förmodligen ställa moroten på jobbet och ta isär och se vad som behöver frächas upp och ta lite mått för tillverkning av enkelmassesvänghjul.
Frågan är ju om jag ska göra triggerkrans på det eller om jag ska sätta en triggerskiva i framkant på motorn istället?
Plockade av lådan idag. Dom två översta skruvarna till sprängkåpan saknades. Tryckplattan satt med lite div. insexskruv, nån avsvarvad, nån zinkad, nån obehandlad, nån sliten, alla i 8.8 kvalitet. Ska den verkligen sitta med 8.8?