baltis skrev:
Mack skrev:
Ticken skrev:
Okej så inge försäkring o ingenting, okej på ett ungefär vad hyr man ett sånt garaget för då ? (pris)
..runt 200-300 kronor i månaden kostar en garageplats i snitt.
Oj, jag bor på landsbyggden anser jag... men här kostar ett förvaringsgarage allafall det dubbla
ska du sen kunna meka ska du vara glad om du ens hittar något.... betalar idag 1350 i månaden för garage och då har vi ganska många på kö ifall någon skulle vilja kliva ur
Och till TS, drifta är inte så svårt, förr i tiden kallades det för att sladda, och det gjorde alla
Sen tycker är det bra mycket svårare med en slö bil, får vålda så mycket mer, hydralisk handbroms underlättar även vääääldigt mycket + att det kostar mer eller mindre inget i sammanhanget.
Så bakhjulsdrift, 250hk+ så lätt bil som möjligt och en hydraliskhandbroms sen är det bara att bege sig mot en bana.
Krävs dock en tjock plånbok för drifting, hade gärna kört det jag... men känns som först behöver jag modda bilen för 100k och sen kostar körningen typ 4ggr mer i minuten MINST mot vad den gör nu... och jag brukar räkna på 5k i timmen när jag kör
Ehm..jag syftade på ett sådant litet garage i en länga, då det var prat om att TS inte ville ställa bilen direkt utanför lägenheten..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.