bilen är börjar bli färdig men ha vari dåli på att uppdatera och fota så nu kommer lite foton. jag har även varit å besiktat den som 3 personers service bil
Lite bilder av vad som har hänt igen... avgasröret brast när ja va på väg på jobb så fick bli nya rör och en simons rund dämpare så blev för jävla högt laga sedan 2 plattor in i röret som hjälpte lite men ännu också högt ljud inne i den
tjeena igår var jag flitiger. lagade igång en liten motorsåg att ha med i bilen och städat hela bilen, sökt opp fälgar och var och bröt på 33tummarna blev ett stort lyft i utseende och höjd bilder på det kommer senare
Senast redigerat av snapiswoodsricing (12 mars 2015)
jag somna på soffan efter jobbet så blev lite mörkt innan jag han ta ordentliga foton.. funderar på heljen om man skulle fara och leka lite i nån sand grop eller dylikt skall även si om man hinner lägga gummi matta i ''skåpet''
Tyvär hann de inte bli någå bilder från sandslekande på heljin hadd bilen full med vita lister och national dricka som sprack efter en liten sandkantstestning men ska nog hinna fara på nytt nåttag. ringarna funka utmärkt inga vibratoner i hastighet och bara rikit svagt ylande
Dessvärre är att pinjong lagret bak måst bytas snart för ett jävla durras i 80km/h
Kaross lyft funderar jag på sådär sakta men vet ej om de är enklast och billigast att bygga själv... Nån som har lagat eller vet någå mera om det kan gärna berätta lite
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"