då var den monterad! då var de dags att sätta tillbaka inredningen..! dock hände en olycka råkade repa buren på en sida när jag skulle vända den... så får bli och lacka om den senare. har andra grejer och göra nu. ska ju lacka om bilen nästa vinter då kan man ta och lacka buren också.
Vart några timmar i garaget igår har gjort fäste för handbromsen och så väntar jag på mitt paket från KLracing med diverse jag behöver för att koppla in den tyvärr glömde jag fota. kan nog fixa de idag !
Har helt glömt bort och skriva här. de som har hänt sen sist är att jag har kört mycket med bilen och några däck har tagit slut sen har jag även monterat sparco huvlås. sen har jag börjat köpa grejer för min nya bakaxel som ska göras. W124 stora ASD diff "210" och Bmw M5/540 drivaxlar från e34
Motorn for när vi var och driftade tyvärr. håller på med ett motorbyte och nu blir de en motor från en w210 300tdt istället ! beställde även en ny lamell som är fjädrad !
Man har varit helt värdelös på att updatera märker jag..har satt i nya motorn från w210 och provkört! sen har jag även haft upp bilen i bänk inför reggbesikning ! så inga roliga siffror där och säga ut haha..
Köpte mig även en supra projekt i sommar som jag har renoverat lådan på och skruvat ihop. riktigt rolig bil. men de är ju ingen w201