ni har ju säkert sett dom här arabdriftarna förut och liksom jag skrattat åt hur tokiga dom är... här är sanningen bakom filmerna...
fy f*n säger jag bara... riktit osmakligt....
enligt rykten så är dom dessutom höga som hus när dom kör vilket man kan förstå när man har sett denna film... dom bryr sig överhuvudtaget inte om vilka dom skadar osv..
antar att du menar att du inte bryr dig eftersom att det är på andra sidan jordklotet och du inte känner någon där.. när dom dessutom är så dumma att dom står å tittar på får dom skylla sig själv...
lr?
en del är fram en del bakhjulsdrivna.... går att få ställ med vilken bil som hellst bara man provocerar nog mycket...
jävla idioter både dem som kör och dem som tittar på! Riktigt otrevlig sen när han smäller en arab med bakvagnen.. Men e man så dum att man ställer säg på vägen där nån kör brett som fan får man faktiskt skyla sig lite själv men hade jag vart föraren då jag vet att att det står folk hej vilt på vägen hade man nog haft en säkrare körstil!
seriöst, hur kan du vara förvånad? det där visar ingenting nytt, man såg ju redan på dom första filmerna hur publiken står några meter ifrån bilarna som driftar, klart som fan att sånt händer..
Eller så kikar på man på rally i frankrike eller spanien t ex? Publiken står ute på vägen och folk blir påkörda. Vad är skillnaden där då egentligen? Det händer sällan, tror inte det är så jävla ofta folk blir påkörda där heller, skillnaden är att det är de filmerna vi ser.
Ursäkta bristande kunskap och seriöst inlägg men "de" kan inte köra bil, inte flyga flygplan. "De" har sina jävla tankar och regler så man blir förbannad. Orkar inte med alla jäkla religioner och sorts folk, inget av dem är normala. Tro att kor är heliga och svälter dem beniga. Sen svälter sig själva en månad bara för idiotsaker.
Nä, rulla in de idioterna i sina bönemattor och sätt dem på hungerstrejk i ett år så kan de göra öken av hela mellanöstern och börja visa vettiga saker på nyheterna istället...
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Ursäkta bristande kunskap och seriöst inlägg men "de" kan inte köra bil, inte flyga flygplan. "De" har sina jävla tankar och regler så man blir förbannad. Orkar inte med alla jäkla religioner och sorts folk, inget av dem är normala. Tro att kor är heliga och svälter dem beniga. Sen svälter sig själva en månad bara för idiotsaker.
Nä, rulla in de idioterna i sina bönemattor och sätt dem på hungerstrejk i ett år så kan de göra öken av hela mellanöstern och börja visa vettiga saker på nyheterna istället...