3093
Sök

sanningen om dessa arabdriftare!

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
ni har ju säkert sett dom här arabdriftarna förut och liksom jag skrattat åt hur tokiga dom är... här är sanningen bakom filmerna...

fy f*n säger jag bara... riktit osmakligt....

enligt rykten så är dom dessutom höga som hus när dom kör vilket man kan förstå när man har sett denna film... dom bryr sig överhuvudtaget inte om vilka dom skadar osv..

om ni vill se direkt:
http://video.google.com/videoplay?docid … 4746566254

om ni vill ladda ner (höger klicka , spara som) :
http://vp.video.google.com/videodownloa … 4746566254
Senast redigerat av Machin (2 december 2006)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

12 086 Inlägg
2 december 2006
Känns inte som jag bryr mig fkt.. det jag farscineras över är hur de kan få sånna ställ med sina framhjulsdrivna bilar =P Lr är de bakljusdrivna?

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
antar att du menar att du inte bryr dig eftersom att det är på andra sidan jordklotet och du inte känner någon där.. när dom dessutom är så dumma att dom står å tittar på får dom skylla sig själv...

lr?

en del är fram en del bakhjulsdrivna.... går att få ställ med vilken bil som hellst bara man provocerar nog mycket...

SSS -12
3 217 Inlägg
2 december 2006
Gick inte att öppna filmerna!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
dom kanske har tagit bort dom då... såg dom då nyss...

edit : nu tror ja dom ska funka ...
Senast redigerat av Machin (2 december 2006)

X40 Nordic
784 Inlägg
2 december 2006
E de nån som vet hur många dom lyckats döda me de här man ser ju en del som flygger när de krachar..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
2 december 2006
Booring...
Den där filmen har varit här uppe förut...
Orka bry sig så mycket i de där tokiga araberna? tongue

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
2 december 2006
Trådstartare
m_a_c skrev:
E de nån som vet hur många dom lyckats döda me de här man ser ju en del som flygger när de krachar..

läste på ett annat forum om att dom hade intervjuat nån från saudiarabien å han hade visst sagt nått om 5-10st per gång dom kör...

måste finnas en massa folk där då..

Love my Godzilla!
289 Inlägg
3 december 2006
vad är det för låt =?? måste ha

"Godzilla" R32GTR

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
3 december 2006
jävla idioter både dem som kör och dem som tittar på! Riktigt otrevlig sen när han smäller en arab med bakvagnen.. Men e man så dum att man ställer säg på vägen där nån kör brett som fan får man faktiskt skyla sig lite själv men hade jag vart föraren då jag vet att att det står folk hej vilt på vägen hade man nog haft en säkrare körstil!

Zlizco

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
3 december 2006
Är man så korkade att man håller på sådär på allmänna vägar o står precis längs kanten osv så får man fan skylla sig själva. :\

Whine whine!

Wankel
1 080 Inlägg
3 december 2006
seriöst, hur kan du vara förvånad?
det där visar ingenting nytt, man såg ju redan på dom första filmerna hur publiken står några meter ifrån bilarna som driftar, klart som fan att sånt händer..

MDS Västerås

Maizer
3 december 2006
Eftersom araberna(för det mesta) är djupt troende tror jag inte de varken är höga eller fulla.

Statstjänsteman
125 Inlägg
3 december 2006
Maizer skrev:
Eftersom araberna(för det mesta) är djupt troende tror jag inte de varken är höga eller fulla.

Nä precis. De undrar varför kamelen, flåt bilen, sladdar hela tiden.

Maizer
3 december 2006
Eller så kikar på man på rally i frankrike eller spanien t ex? Publiken står ute på vägen och folk blir påkörda. Vad är skillnaden där då egentligen? Det händer sällan, tror inte det är så jävla ofta folk blir påkörda där heller, skillnaden är att det är de filmerna vi ser.

Fisketokig
2 997 Inlägg
3 december 2006
Ursäkta bristande kunskap och seriöst inlägg men "de" kan inte köra bil, inte flyga flygplan. "De" har sina jävla tankar och regler så man blir förbannad.
Orkar inte med alla jäkla religioner och sorts folk, inget av dem är normala. Tro att kor är heliga och svälter dem beniga. Sen svälter sig själva en månad bara för idiotsaker.

Nä, rulla in de idioterna i sina bönemattor och sätt dem på hungerstrejk i ett år så kan de göra öken av hela mellanöstern och börja visa vettiga saker på nyheterna istället...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

3 113 Inlägg
3 december 2006
"look carefully, becouse I only do this once"

Semper Fi

517 Inlägg
3 december 2006
Stream skrev:
Maizer skrev:

Nä precis. De undrar varför kamelen, flåt bilen, sladdar hela tiden.

haha...

128 Inlägg
3 december 2006
Martin 9-3 skrev:
Ursäkta bristande kunskap och seriöst inlägg men "de" kan inte köra bil, inte flyga flygplan. "De" har sina jävla tankar och regler så man blir förbannad.
Orkar inte med alla jäkla religioner och sorts folk, inget av dem är normala. Tro att kor är heliga och svälter dem beniga. Sen svälter sig själva en månad bara för idiotsaker.

Nä, rulla in de idioterna i sina bönemattor och sätt dem på hungerstrejk i ett år så kan de göra öken av hela mellanöstern och börja visa vettiga saker på nyheterna istället...

så jävla sant! bra att nån vågar säga som de är!

Burn IF performance

438 Inlägg
4 december 2006
Som sagt helt crazy....

Man kan ju tro att dom skaffar bil innan körkort.

Sök