Team Toffel består av Emil och Jonas som kommer köra 2 identiska Volvo 244. Vi kommer börja med att renovera upp Emils och under tiden leta efter en lika dan till Jonas. Bilarna kommer fungera som bus bilar i fint skick som kan... Visa mer
prem lagd jätte kul att se någon annan som tänker göra precis samma som jag med 240in (har en -81a me b23 och automat som också är lite sned i framändan som ska få b230ft och m46) dock är min rostfri
prem lagd jätte kul att se någon annan som tänker göra precis samma som jag med 240in (har en -81a me b23 och automat som också är lite sned i framändan som ska få b230ft och m46) dock är min rostfri
Ja min är med snart rostfri
alltid kul att det är fler som gör samma sak som en annan :-) min skall dock få jobba hårt när den är klar
Edit: Blev inget mer blästrat när du ändå höll på?
Senast redigerat av Mack (26 december 2014)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Edit: Blev inget mer blästrat när du ändå höll på?
Nå denna köptes färdig blästrad Min var lite rutten
Aha..då är jag med på banan igen, hehe.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
För att få in lh 2.4 i min bil. Min har varit förgasare
Ahaa. Då är jag med på banan igen.
Är det nån som är inne och läser? Ont om kommentarer...
Klart man läser. Dock är man kanske klen på att kommentera..