Jag föreslår Chevrolet Transsport. Bra med krut i motorn (3.8an på 190 kusar), drar runt litern, slitstarka, relativt rosttåliga (förutom sparklådorna). Dock är de svårmekade då motorutrymmet är begränsat, har lite elbekymmer (som exempelvis elmotorn till ena skjutdörren brukar krångla och ABS/TCS-sensorn kan indikera problem när det egentligen inte är det) och stolarna är rätt tunga att lyfta ut.
Var beredd på att hålla dig till de små 15-tums originalfälgarna för det finns inte så mycket annat på begagnatmarknaden
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Var noga med priset när du köper en, dessa har rasat rejält i värde under de senaste åren och rasar ännu mer så fort det blir större problem.
Senast redigerat av Slash (7 september 2014)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!