Blev trött på allt tvättande och gnuggande så gjorde lite pyssel, blir ingen stereo eller något sånt. Onödig vikt!
OMP stolarna som ska i, vill kunna justera fram och bak så bygger egna fästen av originalskenorna
Fixade två plåtar så dom passade bra emot skenorna, sen var det bara att skruva fast dem. Fick även bocka och lite annat då stolarna var smalare än platsen mellan skenorna. Har ej bild på det, inte så kul att se ändå
Passade fint! Ska kapa onödigt material på plåtarna jag gjorde och snygga till dem lite senare. Men nu vet jag att det funkar
Ska även försöka göra något åt färgen, gul är inte direkt min favoritfärg..
Skoj! Kikade in på din, trodde knappt det var möjligt att köra reggat och besiktigat i proint.. Mycket krångel mer än buren att få igenom besiktningen ?
Ja de är i princip omöjligt men jag ska försöka mitt bästa! Har tillgång till registreringsbesiktnings handböckerna så jag ska väl försöka sikta på att regga den som ''ombyggt fordon''. Det är mycket pul men om jag lyckas så är det grymt!
//Apexii
Buder skrev:
Apexii skrev:
Följer! Kul å se fler som bygger på s13!
Skoj! Kikade in på din, trodde knappt det var möjligt att köra reggat och besiktigat i proint.. Mycket krångel mer än buren att få igenom besiktningen ?
Ja de är i princip omöjligt men jag ska försöka mitt bästa! Har tillgång till registreringsbesiktnings handböckerna så jag ska väl försöka sikta på att regga den som ''ombyggt fordon''. Det är mycket pul men om jag lyckas så är det grymt!
//Apexii
Buder skrev:
Apexii skrev:
Följer! Kul å se fler som bygger på s13!
//Apexii
Buder skrev: