Då har jag lackat halva bilen, resultatet blev ok för att vara första gången. Inga rinningar vad jag sett, men jag tror att det blev på gränsen till torrsprut, tror att jag körde med för mycket luft. Det blev blankt och fint fast det käns som om det skulle kunna bli blankare.
Det har varit lugnt ett par dagar, men idag monterade jag huv, skuff och dörrar. Huven får jag ta bort när motorn ska i, den är inte i vägen där den är nu Har även städat i garaget så att jag kan börja och montera ihop bilen.
Har börjat montera nu och det jag monterar först blev bakaxeln så jag kan hänga på hjulen och se hur det blir med den lilla breddningen jag gjorde för att mk18 skulle få platts.
Fick lite färg över så jag lackade golvet ytterligare en gång till, så nu blev det rätt färg även där. Har även lagt dit bitiummattor så nu är det klart Det som gäller nu är att få dit framvagnen, alla bussningar och kulleder är på platts, så det är på gång
Framvagnen är på gång att skruvas på platts. Det blev en Sänkningssats med Lesjöfors fjädrar. Antagligen så blir den för hög i fram, hur mycket tror ni man behöver kapa för att få den något lägre, eller lika som i bak?