GODMORGON! Bättre sent än aldrig eller vad säger man.
Väcker denna halvt sovande tråden nu när det börjar närma sig, tanken var ju att såfort barmarken tittar fram skulle jag vara först ut, därav beställa och skaffa grejer under vinterns gång. Men börja med så mina efterlängta coilovers anlände tillslut! För att visa sig sedan att de passade endast på sedan Accord. Frågade leverantören radiopower innan beställning men de ville inte taåt sig eller ens beklaga felet och hjälpa mig så sprang till DDesign som som alltid leverade kanon support!
Däremot så hade ju bilen stått klar nu om allt ville väl. Sen bestämde sig skruven för bakre spindeln att den ville inte leka mera och gick av helt enkelt! Väntar på ny skruv+bussning som lär komma i dagarna.
Sen visade det sig även när däcken lämnades in med fälgar att en stomme på ett däck var knäckt, syntes inte då jag inte tagit bort plasten och inspekterat dem noga.
Men snart hoppas jag skrapa ikapp med resterande sverige, gör mitt bästa för hålla motivationen igång och intala mig att allt slit är värt det i slutet!
Inte så glamoröst men det funkade!
Hann göra en sida bak tills det tog stopp!
Tydligen ska det sitta en skalle på skruven sägs det....
3/4
3 dagar har man på sig att upptäcka skador tydligen så hoppas det kompenserar mig med ett nytt däck ändå.
Har en uppsättning CL9 coils för Accord sedan om någon är intresserad? Radiopower somsakt som jag köpte dem av ville ju inte vetaav misstaget som hade skett så är någon intresserad så dra ett PM. Aldrig monterade.