Dock är deras färg inte nå bra enligt mig. Har använt mig av deras flera ggr för att testa lite olika saker men blivit missnöjd varje gång. Har varit sponsrad tidigare med plastidip och använt dipp till många bilar och saker. Så jag vet väl hur en färg/dipp ska vara. Kommer välja dipit.se skulle jag tro
Hmmm snabbt du fick ditt skickat, väntat i en halv vecka nu.... Får väl skicka iväg ett mail på måndag om det inte händer något
När jag pratade med dom första gången så sa dem att det var många varor/produkter som var slutsålda. Vad har du beställt?
Jag ska dessutom göra reklam för dem, så det är väl lite viktigt att de håller vad dom lovat till mig. Men förstår din frustration. Dom borde ändå ha hört av sig till dig. Dock vet jag flera som väntat länge på sina varor. Du kan skicka mail redan idag.
Jo det är förstås, stog dock att varorna var i laget bär jag beställde, men det behöver ju inte stämma. Beställde en diffusor och ett motorstag. Aaa tar och gör det och hoppas de skyndar på lite då:)
Är som sagt bara backspeglar och grill som ska dippas. Billigare alternativ. Om jag ska köpa folie så är det minst 10-30 meter för att foliera hela bilen. Vilket jag inte har råd med just nu ändå. + att det snart är vinter och allt kan hända då = meningslöst att foliera en bil för den sakens skull Fast du menade ju såklart bara att foliera backspeglarna och grillen. Men svarar nästan samma sak där. Det är vinter och bilen ser ut som skit = dipp duger bra. Och jag vet att resultatet kommer bli bra eftersom jag gjort det på många tidigare bilar
Han inte läsa hela tråden då jag satt på mobil är de blank eller matt svart som skall göras? Trode de gälde hela bilen
Min Mk4 jag hade förra året var jag sponsrad med plastidip, och där var även hela bilen dippad. Jag var grymt nöjd då, men kommer aldrig mera ha en bil dippad som ska vara "fin". Där har du rätt att resultatet blir bättre. Om min bil ska byta färg (beroende på ekonomin) så kommer den att folieras Men när det gäller små detaljer som nu, så kan jag lika gärna dippa. En burk, á 200kr räcker till bägge backspeglarna och hela grillen Det blir mattsvart just nu, mest för att få ett lite schysstare "stuk" till vintern.
När den ska folieras (om) så kommer den nog bli mint green/turkosa med blankvitt tak och backspeglar. Men har som sagt inte råd just nu pga arbetslöshet, samt att jag inte har tillgång till garage
Skall du foliera den själv sen så kan du höra av dig så kan jag försöka fixa lite bättrw pris oå film
På vnvinyls.se så säljer dom 30 meter för 3200kr. Jag frågade om spons, men skulle endast få 10% + att dom då ville att jag skulle ha dekaler på bilen. Vilket jag tyckte var sjukt ovärt. Då betalar jag hellre dom procenten och kör utan reklam
Vart ifrån kan du fixa? Du kan skicka PM om du vill
Well, beställde nyss en burk mattsvart plastidip. Så den lär ju komma i veckan iaf. Så jag återkommer när den är hemma och backspeglarna ska plockas av