2782
Sök

Styling till Golf II

61 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
Tjabba alla därute.

Jag har en massa frågor, men har någon några svar, jag hoppas på det iallafall.

Jag har precis chackat en Golf II som jag tänker styla upp lite, men har letat och letat och hittat lite och bara ytterst lite styling saker till just Golf II, men däremot så finns det hur mycket som helst till Golf III.

Så min fråga är kan jag köpa och montera Golf III Styling på en Golf II:a?

MVH Martin!

oijoij-society.com
774 Inlägg
4 december 2006
Modda is the shit (A) smile

Håller tummarna för du gör något fejnt! smile

293 Inlägg
4 december 2006
beror helt på vad du tänkt göra med bilen tongue men visst finns det styling till Goffen.. finns så mkt man kan göra med usteendet på en golf mk2, så säg till om det är något speciellt du skulle vilja fixa så kan jag försöka hjälpa sågott jag kan iaf smile

Mvh

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
61 Inlägg
4 december 2006
Trådstartare
Men det var inte riktigt det svaret jag hade hoppats på direkt, Men jag har varit inne på MHS Styling, och visst har dom mycket prylar till THE CAR, men jag undrar om jag kan köpa Golf III Styling som passar till Golf II???

Förstår ni?

Jag menar passar Golf III styling på Golf II?
Är det samma mått, jag vet att reservdelar, alltså mekanik och sånt dylikt passar, men om styling gör det?

MVH Martin

13 Inlägg
18 februari 2007
Stylingkompaniet - Svenskt, MK1-MK5
Volkswarenhaus - Tyskt, MK1-MK5
DSP - Franskt, Porsche-MK1-MK4
Sun Graphic - Svenskt, MK1-MK4
Aros tuning - Svenskt, MK1-MK5
ICC Tuning - Spanskt, MK1-MK5
MH Styling - Svenskt, MK1-MK5
SC Styling - Svenskt, MK1-MK5
Spoilerkit - Svenskt, MK1-MK5
ARZ-Tuning - Tyskt, MK1-MK5
Dalhems - Svenskt, MK1-MK5
Realcar - Svenskt, MK1-MK5
Hova - Svenskt, MK1-MK5
Rieger - Tyskt, MK1-MK5

188 Inlägg
19 februari 2007
hmm, du får kanske modda om prylarna om du tvunget ska ha golf 3 grejer på en 2:a..

197 Inlägg
19 februari 2007
det passar inte för fem öre varför inte köpa til mk2 direkt iställlet???

Vart jag mig i världen vänder skall jag göra svarta ränder...

1 785 Inlägg
20 februari 2007
Jag har sett MK1 Golfar med MK3 prylar så varför inte! Men en viss anpassning blir det ju. Frågan är ju vilka delar du tänker att plocka från 3an.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

BMW Power
2 362 Inlägg
20 februari 2007
finns redan mkt snyggt till en mk2a, men visst, inte min bil, men blir nog att modda riktigt mycket om allt ska passa och se bra ut..

BMW, bogsering med wire :/

Sök