Så då var det klart och bestämt vilket ljud man ska ha i polon! Det kommer att bli 2 st 8" middbasar i vardera dörr samt 1 st 15" bas i bagaget. Ny stereo och lite slutsteg, kommer såklart bilder på vad det blir Har även hänt en del med polon jag har lackerat vinter hjulen och backspeglarna i mattsvart plastidip så det bara är och plocka väck från backspeglarna till våren när sommarnätterna ska på bilder kommer upp idag, med en till update!
nu har det hänt en del, fick bl en matt svart lackering på plåtisarna Det blev även en höjning på 10 cm och byte av frontläpp, så nu kan jag köra utan att det skrapa i allt. bakspeglarna ligger även nu i garaget och väntar på att komma på (mattsvarta)
hej hopp gummi....! Det börjar det hända en hel del saker nu! Pärlan gick inte igenom besiktningen (petiga som fan!) så det var bara att hem och fixa. det blev att slippa och lacka om länkarmarna då de var repade efter att skrapat i marken i somras, sen fixade jag skyltbelysingen och bytte då till led med när jag ändå var igång. Har lite problem med tomgången som måste fixas (den går upp och ner), den rycker till ibland när jag kör i 80 och uppåt, då frikopplar och gasar lite så funkar det, har ni någon idé om vad det kan vara? nu till det roliga! Middarna är köpta!
Blev lite skillnad mellan orginal och nya haha det är 8 tummare
Min spegel lossna bara när jag tävla i min polo 6n. den sitter bara limmad i rutan så inte så stor fara
Tänk om man kunde haft den turen! Min ruta small ganska bra.. Och sen när jag har plockat bort torkaren så märkar jag inga tendenser till att rutan skulle gå