29 oktober 2014
Trådstartare
Firman verkar bara försöka slingra sig undan tyvärr. Talade med han som jag köpte bilen av i förra veckan ang isolering och tändspolarna. Skulle återkomma till mig senare under dagen alt dagen efter. Fortfarande inte hänt.
Varjw dag har han sakt att han inte hunnit med han ringer mig senare idag eller direkt när han kommer in kl 10 dagen efter. sista veckan har vi talats vid nästan varje dag. Han har aldrig ringt.
Skickar sms som ignoreras, han skickar tillbaka sms med frågor om andra saker aå de e tydligt inte fel på telefonen han har.
Skulle återkommit igår eller imorse om retur av bilen. Vid tolv ringde jag hans mobil och fick prata med en kolega som sa att han ringer mig strax då han sitter upptagen. Kl 13 ringer jag igen, då får jag åter igen tala med kolegan och han säger att personen jag söker har lämnat firman på bråskande ärende, åter igen tillbaka om ett gäng timmar...
Tog upp ärendet med han och de slutade med att han kastade luren i örat på mig.
Grymt missnöjd med den här firman. Haft en drös med bilar och har visst haft något enstaka problem men de har vi alltod kunnat lösa. Så här illa har jag aldrig varit med om att en firma betett sig. Ikväll skrivs anmälan till almäna reklamations nämnden om säljaren inte återkommit
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm