tjo.. satt å kollade runt på internet å hittade lite bilder på gryyyyymt snygga sierror
fan jag trodde inte de fanns så snygga sierror.. tycker lixom de inte är allt för många som stylar dom....fy fan va snygga sierror är.. känns att jag tycker jag har gjort ett bra bil val när man verkligen ser hur snygg dom är
är de nån som har nå bilder på typ sånna här feta/snygga sierror så släng upp lite bilder
Senast redigerat av volvo_glenne (5 december 2006)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
bild nr 4 är ingen sierra... :-/ det är en scorpio.. kanske inte så noga men men ....
hehe de har du nog kanske rätt i.. fast de stod att de va en sierra men nu när du säger de ser jag att den är lite klumpigare bak, men snygg va den endå
Raised: du vet inte vad du snackar om du
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
känns att jag tycker jag har gjort ett bra bil val när man verkligen ser hur snygg dom är
Bara att göra iordning din också då hehe.
Jag gillar Sierra Cosworth, sedan-modellen inte halvkombin.. Föll inte riktigt för någon av de på bilderna, men den silvriga längst ner i första inlägget var rätt het.
känns att jag tycker jag har gjort ett bra bil val när man verkligen ser hur snygg dom är
Bara att göra iordning din också då hehe.
Jag gillar Sierra Cosworth, sedan-modellen inte halvkombin.. Föll inte riktigt för någon av de på bilderna, men den silvriga längst ner var rätt het.
hehe joo de är ju vinter nu så nu är de dax å sätta igång å göra iordning den, nytt kjolpaket, ny vinge, nya fälgar, ny lack, heltonat, chip å massa mer ska de bli i vinter