Har väll stått still litegrann nu, sen är det jobbigt och uppdatera... Har Bytt spakställ till 5växlat från 124a, snart bärarm höger bak då skölden var rostig, samma sak vid stötdämparfästet, orkar inte pressa hjullager å laga rost. Har kvar och lägga dit bromsoken och spänna fast dämparna inne i bilen bakom baksätet, och lägga upp kardanen.
Ska få den besiktningsklar så jag kan rulla igenom då jag stör mig som fan på att den är obesiktad, innan det måste jag lägga upp grejerna i bakvagnen, laga en liten bit i golvet på 1x1dm, lägga kofångare och lyktor, sen såklart rostskydda. Efter bess kommer jag fokusera på lack, har lite press på mig då garaget ska säljas..
Har även fått skruva i skotern om skar så tiden har gått där också
Skulle ställa in stagena för nya spakstället, gick ju fint. Men fick tag i en ny från samma bil som jag tog bärarmen av
Såhär såg skölden ut, likadant på andra sidan
Lite jobbigt och skruva ner bakvagnen, men alltid lika kul och lära sig nå nytt, får ju tänka positivt, enkelt men trångt haha
Senaste bilden jag har nu på bakvagnen
Sen fick jag fälgen svetsad, måste bara kränga på däcket å vikta, lär inte va så roligt annars, även om det oftast går runt 20blås