Update
Blir en goding idag då man kommer ha fullt upp o antagligen greja med bilen tills man somnar i 4 dagar nu hahah
Besiktning på måndag
Satte i lite leds runtom
Fårse hur det blir haha
Dämpar allt jag sätter tillbaks i plast men har bara 1 bild på det så det ser ju fjuttigt ut haha..... gick så snabbt så jag glömde av o ta kort ....
Polerat xxx antal skruvar ... en bild här med .... en bild på det med bara.... ;(
Juste man våga sätta på tändningen
Venne men va rätt fränt haha man är ju 19 vårar så det måste man ju få ha då
Detta sexiga gick igång
Ajeeee
Huven blev ju bra iaf
Men inte klar än sista steget i polerningen kvar
Men iaf grym skillnad o kul då man lär sig mer o mer hela tiden och lär sig av sina misstag osv osv
Snart är man grym på detta
Blev inte nöjd med vissa saker så blev o slipa ner o göra om
Blir bättre för varje gång man lackerar iaf
Grymt kul iaf
Blir nog inga updates då man kommer hålla på hela kvällen somsagt i helgen men kanske
Hare gatt /Klaysson
rcy skrev:
Vad gäller lister och plast så prova Concept Vista, finns bland annat på Bollnäs Bilvård.
Helt fantastiskt bra medel, lister och plast blir kolsvarta och det håller riktigt riktigt bra. Bara dutta lite på en svamp och stryka över listen, jag har haft en liten flaska som räckt i 4-5 år nu så det är sjukt drygt.
Jag brukar vara starkt skeptisk mot mirakelmedel och folk som är helt lyriska över någonting, men just det här funkar faktiskt.
jemtegrannen skrev:
rcy skrev:
Vad gäller lister och plast så prova Concept Vista, finns bland annat på Bollnäs Bilvård.
Helt fantastiskt bra medel, lister och plast blir kolsvarta och det håller riktigt riktigt bra. Bara dutta lite på en svamp och stryka över listen, jag har haft en liten flaska som räckt i 4-5 år nu så det är sjukt drygt.
Jag brukar vara starkt skeptisk mot mirakelmedel och folk som är helt lyriska över någonting, men just det här funkar faktiskt.
Kan hålla med ovanstående, körde concept vista på mina solblekta lister på Saaben, blev super!
JKDesign skrev:
jemtegrannen skrev:
rcy skrev:
Kan hålla med ovanstående, körde concept vista på mina solblekta lister på Saaben, blev super!
+1
Även jag kör concept vista och det är guld värt!
Funkiee skrev:
I stort sett enda medlet jag använder om dagarna för tråkiga lister
Blir ju några under ett tag som rekondare..
Hmm låter intressant! får ta o prova det ! Typ 20 st som rekommenderat det nu så det måste ju vara lite vett i det hahhaha
Alltid kul med respons på det man gör så man lär sig något ^^