min peosket diesel med kjolar och vit gti förardörr, drabbades av kabelbrand p.g.a tidigare ägares "kopplingar" med maskeringstejp och 30amp säkringar... byttes mot sveriges rostigaste besiktade golf3...
Att Trimma en Volvo Är som att Smiska en Gris!
Keep on cruising! -Or burn out!
En Hanomag F20 från 1971, som hade gott om rost som målats över med grå primer och en pensel som nog mest liknade en piassavakvast...som om de inte är nog fula när de är i fint skick.
Detta är den fulaste bilen jag har ägt, aldrig mer Saab för mig.
Men klart som fan den är ful om du köper en CDE. Den ser ju för i hel**te ut som en 940 sedan bakifrån En CS med Aeropaket är det inte mycket från den tiden som slår så länge vi pratar vanliga Svenssonbilar i fabriksoriginal. Men den får svårt mot en laserblå Audi RS6+ Avant -96. Om det kan räknas som Svenssonbil.
Jag har aldrig haft någon Volvo, men 740 sedan och C30 tar fan priset. Men de senare årsmodellerna av 240 sedan har jag alltid gillat, de har väl avvägda linjer, och nyaste V70'n är väl Ok.
Sen hör det till att flera decennier gammal design antingen hyllas eller sänks. Det finns liksom inte många mellanlägen, de är ju ute och konstiga, precis som kläder från slutet 80- början -90. Enstaka kan tycka det är lite häftigt, men de flesta undrar vad folk tänkte när de klädde sig så. Utmärkande designer i framkant, såsom bilkarosser i allra högsta grad är, är inte tidlösa för fem öre.
Detta är den fulaste bilen jag har ägt, aldrig mer Saab för mig.
Men klart som fan den är ful om du köper en CDE. Den ser ju för i hel**te ut som en 940 sedan bakifrån En CS med Aeropaket är det inte mycket från den tiden som slår så länge vi pratar vanliga Svenssonbilar i fabriksoriginal. Men den får svårt mot en laserblå Audi RS6+ Avant -96. Om det kan räknas som Svenssonbil.
Jag har aldrig haft någon Volvo, men 740 sedan och C30 tar fan priset. Men de senare årsmodellerna av 240 sedan har jag alltid gillat, de har väl avvägda linjer, och nyaste V70'n är väl Ok.
Sen hör det till att flera decennier gammal design antingen hyllas eller sänks. Det finns liksom inte många mellanlägen, de är ju ute och konstiga, precis som kläder från slutet 80- början -90. Enstaka kan tycka det är lite häftigt, men de flesta undrar vad folk tänkte när de klädde sig så. Utmärkande designer i framkant, såsom bilkarosser i allra högsta grad är, är inte tidlösa för fem öre.
Finns mycket som slår en 9000 med plastpaket från den tiden.
Volvo 850R
BMW M5 E34
Båda fanns även som kombi och är ljusår mycket snyggare än en Saab 9000 och har mycket högre ikon-status idag än vad Saaben har.
Dessutom kom inte första RS6:an förrän 2002 så vilken RS6 menar du som är tillverkad 1996?
Volvo 740 hade jag ett par månader. De växte mossa på den och de gick inte tvätta bort heller med vanlig tvätt. Den var verkligen inte ens värd att bli ren.
Sålde den med vinst däremot. Köper aldrig nånsin en likadan igen. Annars hade jag en peugeot 405 -88 tror jag de var, ganska ful okså.
En mazda 626 4 dörrars sedan, kan de varit en 85a? Fick bilen gratis, dålig koppling och ruttna fjädertorn bak, lekte sönder skiten på en åker. Fulaste bilen jag haft iaf
Detta är den fulaste bilen jag har ägt, aldrig mer Saab för mig.
Men klart som fan den är ful om du köper en CDE. Den ser ju för i hel**te ut som en 940 sedan bakifrån En CS med Aeropaket är det inte mycket från den tiden som slår så länge vi pratar vanliga Svenssonbilar i fabriksoriginal. Men den får svårt mot en laserblå Audi RS6+ Avant -96. Om det kan räknas som Svenssonbil.
Jag har aldrig haft någon Volvo, men 740 sedan och C30 tar fan priset. Men de senare årsmodellerna av 240 sedan har jag alltid gillat, de har väl avvägda linjer, och nyaste V70'n är väl Ok.
Sen hör det till att flera decennier gammal design antingen hyllas eller sänks. Det finns liksom inte många mellanlägen, de är ju ute och konstiga, precis som kläder från slutet 80- början -90. Enstaka kan tycka det är lite häftigt, men de flesta undrar vad folk tänkte när de klädde sig så. Utmärkande designer i framkant, såsom bilkarosser i allra högsta grad är, är inte tidlösa för fem öre.
Finns mycket som slår en 9000 med plastpaket från den tiden.
Men klart som fan den är ful om du köper en CDE. Den ser ju för i hel**te ut som en 940 sedan bakifrån En CS med Aeropaket är det inte mycket från den tiden som slår så länge vi pratar vanliga Svenssonbilar i fabriksoriginal. Men den får svårt mot en laserblå Audi RS6+ Avant -96. Om det kan räknas som Svenssonbil.
Jag har aldrig haft någon Volvo, men 740 sedan och C30 tar fan priset. Men de senare årsmodellerna av 240 sedan har jag alltid gillat, de har väl avvägda linjer, och nyaste V70'n är väl Ok.
Sen hör det till att flera decennier gammal design antingen hyllas eller sänks. Det finns liksom inte många mellanlägen, de är ju ute och konstiga, precis som kläder från slutet 80- början -90. Enstaka kan tycka det är lite häftigt, men de flesta undrar vad folk tänkte när de klädde sig så. Utmärkande designer i framkant, såsom bilkarosser i allra högsta grad är, är inte tidlösa för fem öre.
Finns mycket som slår en 9000 med plastpaket från den tiden.
Är ju ganska smaksak detta med hur bilar ska se ut, beroende på många faktorer. Tycker senaste micran som nån la upp var snygg dock förstörde 500 onödiga skitlampor i fronten allt
Det är nog denna. Uppcabbad ser den ut som ett tältande Scoutläger, nedcabbad ser den ut som en pickup och fronten ska vi inte ens nämna med ögonlock och snöplog. Interiören i svart, vinrött och klarröda eftermarknadssportstolar matchande en ratt större än i den nyssäkrade W123 får en att kräkas kattungar, tillika de läskiga Lexusinspirerande baklyktorna som satt på.