Målet med denna Amazon 122S Overdrive är att fixa till den inför besiktningen 19/12. Förra besiktningen var 1982!!. Därefter skall den användas fram tills -64'an är klar. Sedan är planen att göra en helrenovering.
Tanken måste göras rent på insidan. Även tankmätaren är redigt rostig. Testade om Coca Cola är så rostlösande som det sägs..?! Jag kommer aldrig att dricka Coca Cola igen . Fungerade bra som rostlösare
CocaColabad...
För att få rent tanken på insidan fylles lite tvättad grus i och vatten. Sen var det bara att skaka om och dränera ett antal gånger och därefter en noggrann sköljning med vatten. Torkning med "lånad" hårtork
Gruset är en så kallad "Tjörnbläster" antar jag Blir "intressant" att förklara varför hårtorken luktar Bensin för ägaren... om inte ägaren inte besöker garaget innan
Gruset är en så kallad "Tjörnbläster" antar jag Blir "intressant" att förklara varför hårtorken luktar Bensin för ägaren... om inte ägaren inte besöker garaget innan
Ha ha.... Den blir jobbig att förklara bort
Jag kan försöka "hjälpa" dig med det Fantastiskt med Colan! Vart ju jätterent. Nog bäst att undvika dricka det i fortsättningen
Ha ha.... Den blir jobbig att förklara bort
Jag kan försöka "hjälpa" dig med det Fantastiskt med Colan! Vart ju jätterent. Nog bäst att undvika dricka det i fortsättningen
Det är citronsyra i cola så det fungerar på samma sätt. Jag slutade dricka cola när kompisen som körde ingredienserna berättade att dom var "farligt gods"
Det är citronsyra i cola så det fungerar på samma sätt. Jag slutade dricka cola när kompisen som körde ingredienserna berättade att dom var "farligt gods"
Ha ha... Japp, får bli mjölk till romen nästa gång