bbellman skrev:
Tack för snabba svar! Antar att diskanten var för stor... Hur får man då ut kablarna i dörrarna, har hört att man måste borra igenom någon grej så elhissar å hela skiten kan ryka om man borrar snett.. Läste även någonstans att delningsfiltret satt inbyggt i diskonten, kan det stämma.
http://www.brl.se/sv/artiklar/rm62.html vad tror ni om detta kit, låter på beskrivningen som något som passar mig då jag gillar att spela högt haha
Vet ej hur det är i en bora men i min golf 4 så var det i princip bara att trä igenom sladden men hålet ut i dörren sitter bakom plåten där fönstret å allt sitter i å sen är det ett annat hål som går därifrån å ut utanpå plåten eller vad man ska säga.
Tänk på att dom högtalarna + diskanterna du länkade först är mellanregister och diskanter avsedda för att spela högt medans kitsystemen som har länkats efter (DLS, Hertz, Gladen) är mer gjorda för finlir.
Edit: Ser det ut som i min bil så behöver du inte lossa plåten kom jag på, borrar du ur högtalaren vilket ändå kommer behövas så bör du komma åt att dra sladden med
Senast redigerat av Fjong (19 november 2014)