ja goare bilar e svåra o hitta.. men börjar ju tyvärr komma upp i åldern då rost och sånt börjar komma så de e väl inte de första man vill greja med när man köper ny bil hehe,
ja goare bilar e svåra o hitta.. men börjar ju tyvärr komma upp i åldern då rost och sånt börjar komma så de e väl inte de första man vill greja med när man köper ny bil hehe,
Rost är inget problem, däremot så lär väl en sån dra typ 8L/Milen ?
Rost är inget problem, däremot så lär väl en sån dra typ 8L/Milen ?
haha nej nej ! långt ifrån! dem kan vara törstiga men de får man räkna med om man vill ha den med överdimensionerade motorn vortec v6 dvs. som min är i skrivande stund så drar den ca 1.1 L/milen , men har hört allt från närmare 2 , men de e ju som med alla motorer, drar ju efter hur motorn mår hehe
ja de har verkligen stått stilla med detta projektet.. då de blev en ny bil köpt så funderar jag antingen på att sälja av den o ha ännu ett ofärdigt projekt , eller ha kvar den o fortsätta bygga då de kommer bli mycket lättare då jag har annan DD ... känns som de sistnämnda dock
Gyckte väl ja kände igen ditt garage...bor ju i Hindås....tips me bussning,nästa ggn tar du en bågfil o öppnar sätt bladet i bussningen,sätt ihop bågfilen o såga sönder röret,sen slår du lätt ut den,brukar ta en kvart..
Gyckte väl ja kände igen ditt garage...bor ju i Hindås....tips me bussning,nästa ggn tar du en bågfil o öppnar sätt bladet i bussningen,sätt ihop bågfilen o såga sönder röret,sen slår du lätt ut den,brukar ta en kvart..
ja de lät rätt logiskt o smart.. att man inte tänkte på det är ma väl höll på hehe. ja de va ett tag sen nu man höll till där i hindås, saknar att ha en stor lokal när man mekar , har inte ens ett garage nu längre.. utrymmen blir mindre o fordonen blir större
byggde mitt egna fäste som skulle vara "tillfälligt" som slutade med att de satt kvar till och med när jag sålde bilen... men 2mm plåt, 35mm rörbitar och fästes med såna popnits liknande muttrar, 20 min jobb som man nu efter dessa år önskar att man kanske la lite extra tid på få till dem snyggt istället för att göra några som duger för stunden